wtorek, 14 stycznia 2020

Magia Zmienia

Tytuł: Magia Zmienia
Tytuł oryginału: Magic Shifts
Cykl: Kate Daniels (8)
Autor: Ilona Andrews
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 447
Wydawnictwo: Fabryka Słów




 "Taki już los rodzica. Nawet 
gdy własne dzieci nie chcą cię w swoim życiu, nie możesz się powstrzymać
 i obserwujesz z daleka, gotów je 
chronić i nieść pomoc. "



 Po odejściu z Gromady Kate i Curran mają szansę zacząć żyć własnym życiem z dala od polityki i sporów wśród zmiennokształtnych. Muszą jednak zmierzyć się z rzeczywistością mieszkania wśród zwyczajnych ludzi, którzy często są problematyczni. A uwolnienie się od Gromady nie jest takie łatwe. Szybko okazuje się, że całkowite oddzielenie się wymaga czasu...


"Raniliśmy siebie nawzajem i udawaliśmy, że nic nie czujemy." 

Kiedy dowiadują się o zaginięciu przyjaciela z dawnych lat, Eduarda, postanawiają go odszukać. Gildia Najemników ma kłopoty, wszystkie tropy niejasno się ze sobą splatają, a starzy wrogowie nie dają o sobie zapomnieć. Kate i Curran mają przed sobą niebezpieczną misję i nie mogą zawieść, bo tylko oni mogą powstrzymać starożytną potęgę, która pragnie rozerwać Atlantę na strzępy.


"Czasem gdy siła twojego przeciwnika jest zbyt wielka, jedyne, co możesz zrobić, to ją uwięzić." 

 Kate Daniels. Wiecie już, że ją kocham i kocham też całą serię. Każda z kolejnych książek wydaje się być lepsza od poprzedniej i zawsze kiedy zaczynam pisać recenzję, zastanawiam się co jeszcze mogłabym napisać, żebyście ją przeczytali i żeby nie brzmiała podobnie do poprzedniej. To jest kolejna powieść z serii, którą jeśli zaczynacie czytać pod wieczór, musicie liczyć się z tym, że zawalicie przez nią noc. Ja mam tak za każdym razem i już sama nie wiem dlaczego nie potrafię zacząć jej czytać wcześniej, skoro zawsze kończy się tak samo. A może właśnie to nocne czytanie tej serii stało się moim małym rytuałem. Za każdym razem, kiedy tylko wejdę do świata Kate, miasta Atlanty, nie potrafię się z niego wyrwać. Zawsze czytam z zapartym tchem do końca i żałuję, że to już koniec. Bo ciągle mi mało. I wciąż jestem ciekawa kontynuacji. A zakończenie tylko wzmaga apetyt. Już nie mogę się doczekać.

Moja ocena:
10/10 

 

5 komentarzy:

  1. Słyszałam o autorce i chyba nawet kojarzę okładki, ale nikt mi nigdy nie powiedział o czym to właściwie jest. Teraz już wiem, za co dziękuję i z przyjemnością notuję sobie, żeby wyszukać pierwszy tom cyklu i sprawdzić czy jest w mojej bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cykl ten nie jest mi znany, ale może kiedyś to się zmieni. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej serii, ale brzmi bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytam recnzji, gdyż ten tom dopiero przede mną. Ale kocham serię o Kate Daniels <3 !!!!

    OdpowiedzUsuń