niedziela, 5 lipca 2020

Królowa Pszczół

Tytuł: Królowa Pszczół
Autor: Nina Nirali
Rok wydania: 2020
Liczba stron: 436
Wydawnictwo: Novae Res



"Nie możesz mi tego zrobić. 
Nie teraz, kiedy wiem na pewno,
 że też mnie kochasz. Skylar, jak możesz w tej samej chwili mówić mi, że mogę cię mieć, a zaraz 
potem dodać, że tylko
 na chwilę."


Anu to dziewczynka, która jest niekochana przez matkę, która spodziewa się kolejnego i chce się pozbyć córki która jest dla niej ciężarem, pomimo że dziewczynka wcale nie jest kłopotliwym dzieckiem. Matka chce, by dziewczynka wyszła za mąż i zniknęła z jej życia. Zdesperowane dziecko postanawia więc uciec ze swojej wioski do miasta, gdzie wielu już próbowało spełnić swoje marzenia...

  
"Ciesz się tą chwilą. Innej takiej nie będzie." 

Skylar jest angielską autorką bestsellerowych powieści. Opuszcza swój kraj i wyjeżdża do Indii, by tam ukończyć najważniejszą w jej życiu książkę. Na miejscu poznaje Ravisha, który robi na niej piorunujące wrażenie. Mężczyzna jest zafascynowany piękną Angielką. Szybko okazuje się, że oboje mają za sobą bagaż doświadczeń, a książka nie jest jedynym powodem przyjazdu Skylar...

  
"Nie znudzi ci się wiedzieć wszystko?" 

To nie pierwsza powieść Niny Nirali, po którą sięgam i jeszcze ta cudowna okładka... Wiedziałam, że to będzie coś. Może początek niezbyt mnie zachwycił i nie do końca rozumiałam o co chodzi, kiedy czytałam dwie zupełnie różne historie, ale później wszystko złączyło się w spójną całość i wszystko stało się jasne. Królowa Pszczół to mocna, żywa i wzruszająca powieść o miłości i oddaniu, a także poszukiwaniu nowej drogi, choćby zaraz miał nastąpić jej kres. Autorka stworzyła cudowny klimat, niesamowitą historię, pełną emocji, którą można pochłonąć w jeden wieczór, al warto też się nią delektować, bo zdecydowanie warto. Ja zwyczajnie nie jestem cierpliwa i lubię wiedzieć wszystko już, dlatego musiałam przeczytać ją w całości bez odrywania się i pędziłam z każdą stroną jak burza.

Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu Novae Res.

Moja ocena:
9/10   

3 komentarze:

  1. To jedna z najlepszych książek, jakie przeczytałam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książka :) Bardzo mi się podobała
    Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna książka :) Bardzo mi się podobała
    Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń