środa, 10 sierpnia 2022

Candles

 Hej!

Wracam do Was po krótkiej przerwie.

Dlaczego znowu mnie tu nie było?

Dopadł mnie kac książkowy.


 

Jakiś czas temu postanowiłam kolejny raz przeczytać serię Dwór Cierni i Róż, bo ostatniom razem czytałam ją jeszcze w liceum i minęło kilka lat, a ja wiele z niej zapomniałam. Pierwszy tom nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia, chociaż miło było sobie przypomnieć losy Feyry z tego tomu. Kac książkowy dopadł mnie dopiero przy drugim tomie. Dwór Mgieł i Furii dosłosłownie zrobił spustoszenie w mojej duszy. Przez ponad tydzień nie myślałam o niczym innym, tylko analizowałam wszystkie wydarzenia. Po tym wszystkim postanowiłam zająć się wytwarzaniem świec sojowych, by być cliżej dworów i moich ukochanych postaci. Zamówiłam już olejki eteryczne i zapachowe, słoiczki, a wosk i knoty mam z poprzednich prób wyrabiania. Zaczęłam też tworzyć grafiki naklejek. Nie ma na nich jeszcze kompozycji zapachowych, bo dopiero powstają. 


 


Co myślicie o moim może trochę szalonym pomyśle?

  

12 komentarzy: