niedziela, 4 marca 2018

Instrukcja Obsługi Faceta

Tytuł: Instrukcja Obsługi Faceta
Autor: Katarzyna Miller & Suzan Giżyńska
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 240
Wydawnictwo: Zwierciadło

"W związku trzeba kierować się uczuciami, ale też zdrowym rozsądkiem. Dźwigane drugiej strony na sobie, czy to emocjonalna czy materialne jest ogólnie niezdrowe. Bo wystarczy, że pojawi się inny facet, który od razu postawi ci obiad albo będzie chciał uczestniczyć też w życiu finansowym, żeby zmiana partnera była łatwa."

Zazwyczaj rzadko sięgałam po poradniki. Jakoś nigdy nie potrafiłam z nich skorzystać, nigdy nie wnosiły niczego nowego ani pożytecznego do mojego życia. Nigdy nie potrafiły mnie przekonać, że zawierają te rady, które są mi potrzebne. Ostatnio jednak widzę sama po sobie, że moje życie nie jest takie jakiego bym chciała i muszę coś zmienić. Teraz z chęcią sięgam po poradniki i czytam je zapamiętale. 

  
"Mężczyźni robią tylko to, na co im pozwalamy lub dają nam to, czego chcemy. Naprawdę więc warto wiedzieć, czego chcemy."

Któraś z Was kiedyś w pełni zrozumiała mężczyznę? Ja po części rozumiałam niektóre aspekty, ale większość to była dla mnie czarna magia, te wszystkie zachowania, niby obojętność, a właściwie nie wiadomo co... To wszystko wywołuje masę problemów, mijania się, sprzeczek i kłótni, żalu, smutku. A przecież tak nie powinno być! Życie jest za krótkie na tak wiele negatywnych emocji. Autorki wyszły kobietom na przeciw i stworzyły Instrukcję Obsługi Faceta.


"Zamiast oczekiwać czegoś- daj to, czego chcesz. 
I patrz, co się stanie..."

Chyba od zarania dziejów kobiety borykają się z niezrozumieniem facetów i poszukują odpowiedzi na wiele dylematów. Od teraz mogą zajrzeć do Instrukcji i zastanawiać się co takiego robią źle, gdzie leży ich błąd, albo wręcz przeciwnie, by przekonać się, że to nie z nimi jest problem, tylko facet jest nie taki jak trzeba i trzeba go po prostu zmienić.

Instrukcja Obsługi Faceta rozjaśniła mi wiele rzeczy. Teraz na wiele sytuacji patrzę z zupełnie innej perspektywy, rozumiem o wiele więcej. Autorki w przewrotny sposób ale bardzo konkretnie wytłumaczyły i pokazały jak reagować w poszczególnych sytuacjach i jak podchodzić do pewnych spraw.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Zwierciadło.

Moja ocena:
10/10  

2 komentarze:

  1. Wow, na pewno fajna książka. Trzeba w końcu zacząć rozumieć facetów. :D

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam, ale na pewno nadrobię.

    Pozdrawiam Agaa

    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2018/03/podsumowanie-stycznia-i-lutego.html

    OdpowiedzUsuń