piątek, 30 sierpnia 2019

Niepokorna Królowa

Tytuł: Niepokorna Królowa
Tytuł oryginału: Defiant Queen
Cykl: Mount Trilogy
Autor: Meghan March
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 252
Wydawnictwo: Editio


"Całe życie marzyłam, by tu przyjechać. To miasto i kraj, z którego pochodzi moja rodzina, gdzie narodziła się nasza whiskey. To moje dziedzictwo. Moje korzenie. Wciąż nie mogę uwierzyć, że to akurat ten człowiek, który siedzi obok mnie, umożliwił mi wreszcie spełnienie tego marzenia."

Keira Kilgore jest własnością Mounta. Jednak jej ognisty temperament, równie płomienny jak włosy, każe się zbuntować. Kobieta ucieka od swojego tyrana. W domu spotyka swego zmarłego męża, który nie jest taki martwy, bo jest śmierć została jedynie upozorowana, a mężczyzna stanowi zagrożenie dla Keiry. Mount nie zamierza jednak siedzieć bezczynnie i wyrusza na ratunek swojej ofierze.

   
"Nie jestem dobrym człowiekiem. Moja dusza jest czarna. Mam serce z kamienia. Moja reputacja nie jest legendą ani mitem, lecz opiera się na zbiorze faktów.

Lachlan Mount stanowi prawo i nikt do tej pory w Nowym Orleanie nie śmiał mu się sprzeciwić. Teraz jednak wrogowie zaczynają dostrzegać jego słabość. Chociaż jest tyranem i nie zawaha się przed niczym to wie, że nie potrafi podporządkować sobie Keiry, bo to by ją złamało i już nigdy nie byłaby taka sama. Zdaje sobie także sprawę, że nie może jej stracić, bo coram mocniej jej pragnie. Jest dla niego cenniejsza od wszystkiego co do tej pory było dla niego ważne. A to słabość, na którą nie może sobie pozwolić...

  
"Sądzi, że mnie ma, ale to nigdy nie będzie prawda." 

Pierwszy tom serii o Mouncie był dosyć mroczny i brutalny. Tutaj wszystko zaczyna nabierać zupełnie innych barw i większego tempa. Bohaterowie zaczynają się do siebie przywiązywać, poznawać i lepiej rozumieć. Ich stosunki ulegają ociepleniu, zaczynają kiełkować uczucia. Ta powieść zawładnęła moim sercem, zainspirowała. Czytałam ją z zapartym tchem, a potem od razu sięgnęłam po kolejną, by dowiedzieć się co będzie dalej.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Editio.

Moja ocena:
10/10   

3 komentarze:

  1. Miłośnicy gatunku i serii na pewno chętnie sięgną po tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny cytat i Twoja bardzo wysoka ocena sprawia, że naprawdę mam ochotę na tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysoka ocena zachęca, ale to chyba nie moje klimaty...

    OdpowiedzUsuń