czwartek, 3 grudnia 2020

Księżniczka debiutuje

Tytuł: Księżniczka debiutuje
Tytuł oryginału: Princess in Practice
Autor: Connie Glynn
Cykl: Kroniki Rosewood (2)
Rok wydania: 2020
Liczba stron: 384
Wydawnictwo: Insignis


"Rosewood wyglądało o poranku naprawdę pięknie. Aż trudno uwierzyć, że cokolwiek okropnego miałoby się tu wydarzyć poprzedniego wieczora, ale tak właśnie było, a Lottie nie mogła pozbyć się wrażenia, że całe to miejsce zamarło w nerwowym oczekiwaniu."

Po dramatycznych wydarzeniach w szkole, Lottie i Ellie wracają po wakacjach do szkoły. Przyjaciółki coraz lepiej odnajdują się w swoich rolach. Jednak przeciwnik jest równie silny co niebezpieczny i nikt nie może czuć się bezpiecznie, szczególnie, że okazuje się, że kolejni uczniowie w szkole zostają podtruwani. Rosewood staje się miejscem eksperymentów opracowywanej trucizny.

 


"Jej najgorszy koszmar właśnie się spełnił."

Lottie żyje w ciągłym strachu o bezpieczeństwo przyjaciółki i stara się rozwikłać zagadkę, by ustalić, kto im zagraża. Okazuje się, że ktoś wie o ich tajemnicy, a to może oznaczać problemy, bo przecież miał o tym nie wiedzieć nikt. Podczas pobytu w szkole, Lottie odkrywa rodzinną tajemnicę, która wiele zmienia w jej życiu.


"Życzliwa, odważna, niepowstrzymana" 


Księżniczka debiutuje to drugi tom cyklu Kroniki Rosewood i zarazem moje drugie spotkanie z twórczością autorki i muszę przyznać, że o wiele lepsze od poprzedniego. Autorka o wiele lepiej pokazała tutaj bohaterów, to jak odkrywają sami siebie, a przynajmniej próbują, próbują zrozumieć kim są i czego od życia pragną, jaką drogą chcą pójść. Bardzo spodobały mi się wątki romantyczne i chociaż nie było ich dużo, to potrafiły zaskoczyć. I swoją drogą, to jestem szalenie ciekawa jak dalej się rozwiną i jak dziewczyny poradzą sobie z przeciwnościami i coraz niebezpieczniejszym wrogiem.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Insignis.


Moja ocena:
8/10
 

8 komentarzy:

  1. Świetnie, że drugi tom podnosi poziom serii. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka mnie zaciekawiła, ale szczególnie podobają mi się zdjęcia z tego postu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie do końca do mnie przemawia niestety ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej książce jak i pierwszy tomie było głośno jakiś czas temu. Mnie nie zaciekawiła, ale dobrze wiedzieć, że drugi tom jest lepszy.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybacz, ale musze o zdjęciach, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń