środa, 16 czerwca 2021

Barwy Pożądania

Tytuł: Barwy Pożądania
Tytuł oryginału: Switch
Autor: Megan Hart
Rok wydania: 2021
Liczba stron: 432
Wydawnictwo: HarperCollins


"Każda kobieta powinna mieć zdzirowatą przyjaciółkę, dzięki której ma o sobie lepsze zdanie. Nieważne, ile wypijesz na przyjęciu, z iloma facetami zaczniesz się obściskiwać ani w jak krótkiej spódnicy paradujesz, zdzirowata przyjaciółka zawsze będzie bardziej zdzirowata od ciebie."

  

…Weźmiesz najpiękniejszy papier i najlepszy atrament. Opiszesz ze szczegółami swoje najbardziej erotyczne doświadczenie. Może być prawdziwe, może być wymyślone, ale masz je napisać bez błędów, najstaranniejszym charakterem pisma, bez żadnych kleksów ani literówek.* Tak to się zaczęło. Kolejne zadania od niezanego nadawcy, które pobudzały duszę i ciało.


 "Dla nas było już za późno. Tak naprawdę miłość nie mogła zwyciężyć wszystkiego. Próbowaliśmy być razem, ale nie wyszło."

Paige jest sama. Ostatnio dostaje dziwne listy, zbliża się do przystojnego sąsiada, a w jej życie wkracza były mąż pragnący dostać drugą szansę. Nie ma szczęścia do przyjaciółek, nie znosi ojca, unika matki i stara się spędzać trochę czasu z bratem. Jej życie jest skomplikowane, a osoby w jej życiu tylko coraz bardziej go komplikują. Uwielbia rękodzieło, kupuje niezwykłe kartki, które ozdabia lub zapisuje przepięknym pismem. Być może właśnie ten najpiękniejszy papier odmienią jej życie i pomogą znaleźć odpowiedzi na pytania, które ciągle ją dręczą.


 "Wszystko sprowadza się do wyborów. Musimy ich dokonywać, czasem więcej niż raz. Niekiedy nas określają, jednak częściej określają nas te, których nie podjęliśmy." 

To kolejna powieść Megan Hart, tym razem bardziej udana. Kiedy otrzymałam trzy pięknie prezentujące się książki tej autorki, pomyślałam, że są one ze sobą powiązane. Dopiero czytając ten tom, zorientowałam się, że nie mają one ze sobą żadnych powiązań i przyjęłam to z ulgą, bo poprzednia książkia nie zrobiłą na mnie wrażenia. Ta podobała mi się o wiele bardziej. Sama bohaterka i tym razem trochę mnie denerwowała ze względu na swoje niezdecydowanie, ale była o wiele bardziej sympatyczna i polubiłam ją. Podobnie jak męskich bohaterów. Zarówno nowopoznany sąsiad jak i były mąż okazali się świetnymi facetami, chociaż nie pozbawionymi wad, ale dzięki temu wydawali się prawdziwi. Po tej książce mam tylko nadzieję, że kolejna okaże się jeszcze lepsza.

Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu HarperCollins.

Moja ocena:
9/10

*opis wydawcy

5 komentarzy:

  1. Nie jest to książka dla mnie. Najważniejsze, że tobie się spodobała.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć zazwyczaj nie czytam tego rodzaju książek, to w wakacje daję im szansę. Będę ją miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że Ci się podobała ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujaca okladka, prosta, tajemnicza...pomysle nad kupnem

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka mnie zaciekawiła :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń