wtorek, 15 czerwca 2021

Szpiegomania

Tytuł: Szpiegomania. Podwójny przekręt. Opowieść komiksowa
Autor: Jen  Petro-Roy
Rok wydania: 2021
Liczba stron: 224
Wydawnictwo: Egmont


  "Minnie spacerowała tam i z powrotem uliczką naprzeciwko galerii - ultranowoczesnego pawilonu w samym środku miasta. Wwywiad Dam zdobył informację, że Mistrzowie Manipulacji mają w nim jedną ze swoich baz."

 

Myszka Miki i Kaczor Donald to postacie, które zna wiele pokoleń. Na przestrzeni lat ewoluowały i zmieniały się wraz ze zmieniającym się światem. Teraz Myszka Minnie i kaczka Daisy wybierają się studia i stają się detektywkami.


 "Ja też tu jestem!" 

Minnie i Diasy eozpoczynają właśnie studia na Uniwersytecie w Kaliosty. Wszystko się zmienia, przed nimi nowe znajomości i nowe otoczenie. Czeka ich nie tylko nauka, ale i tajemnicze misje. Przyjaciółki będą musiały rozwiązać zagadki i zdemaskować czarny zharakter.


 "Powoli, spokojnie i ostrożnie." 

Podwójny Przekręt to komiks skierowany przede wszystkim do młodych czytelników, ale, ja sama, chociaż już dorosła, cudownie się poczułam mogąc zanużyć się w ten świat, który pamiętam z dzieciństwa, chociaż już właśnie trochę inny. Minni i Daisy zmieniły się. Pamiętam ich jako delikatne dziewczynki, a teraz stały się śmiałe, odważne, nie bojące się niebzpieczeństw. Mają coś z kobiet wyzwolonych. Uczą młode czytelniczki zdecydowanej postawy i pokazują zupełnie inne damskie oblicze, niż to, na którym ja się wychowałam. Te bohaterki są silne, niezależne. W końcu to detektywki, a one nie mogą być słabe. Komiks został przepięknie wydany i z pewnością przyciągnie oko młodego czytelnika. 

Za komiks serdecznie dziękuję Wydawnictwu.

Moja ocena:
8/10
 

4 komentarze: