niedziela, 18 czerwca 2023

Ballada o nieszczęśliwej miłości

Tytuł: Ballada o nieszczęśliwej miłości
Tytuł oryginału:
The Ballad of Never After
Autor: Stephanie Garber
Cykl: Baśń o złamanym sercu (2)
Rok wydania: 2023
Liczba stron: 350
Wydawnictwo: Poradnia K


"No bo... to tylko jedna noc - powiedział łagodnie. - Rano możesz zapomnieć. Możesz znowu udawać, że mnie nie lubisz, a ja będę udawał, że mnie to nie obchodzi. Ale przez tę jedną noc pozwól mi myśleć, że jesteś moja."


Evangelina Fox zrobi wszystko, żeby zdjąć ze swego ukochanego klątwę. Nie zamierza jednak zawierać już żadnych układów z Jacksem, Księciem Serc, wie bowiem, że to nigdy nie kończy się dobrze. Jest zdeterminowana, by samodzielnie znaleźć sposób na uratowanie Apolla.


"Był kiedyś ktoś, kogo kochałam nad życie."

Niestety kolejne klątwy pokrzyżują jej plany i szybko okaże się, że Jacks może być jej jedynym sprzymierzeńcem. Większe niebezpieczeństwo czycha na nią ze strony ukochanego. Aby zdjąć klątwę, Evangelina i Jacks wyruszają razem w szaloną i niebezpieczną podróż w poszukiwaniu magicznych kamieni.


"Nie możesz mordować ludzi, którzy stanowią problem."

Ballada o nieszczęśliwej miłości to nie tylko opowieść o trudnej miłości Evangeliny i Apolla,przygodach Evangeliny i Jaxa, ale także legendarne opowieści sprzed wieków, w tym opowieści o nieszczęśliwej miłości Jacksa. Wszystkie te opowieści mnie poruszyły, jednak ta dotycząca Jacksa... dosłownie mnie rozwaliła i złamała mi serce... Ale zacznijmy od początku...

Ballada o nieszczęśliwej miłości to kontynuacja serii Baśń o złamanym sercu. Pierwszy tom bardzo mi się podobał, ale czułam duży niedosyt. Tym razem dostałam tyle, szczególnie na zakończenie, że nie wiem jak wytrzymam do wydania w Polsce ostatniego tomu tej trylogii. Przez cały czas zastanawiałam się jaki jest na prawdę Jacks, bo ciągle się zmieniał. Raz był czarujący, by na powrót stać się gburem i śliskim typem. Miałam już jednak nie raz do czynienia z takimi bohaterami i wiedziałam, że zazwyvzaj za takim zachowaniem coś się kryje i zazwyczaj są to gorące uczucia. Jak było tym razem? Nie zdradzę Wam, o tym musiecie się przekonać sami.

 Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Poradnia K.

Moja ocena:
10/10

11 komentarzy:

  1. Nie poznałam jeszcze pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że to nie do końca Twoje klimaty, bo jest tu dosyć dużo fantastyki i magii, i może książka skierowana jest do młodszych czytelników, ale przepięknie pokazane są tu uczucia, skomplikowane relacje i okrucieństwo świata, co akurat mogłoby Ci się spodobać.

      Usuń
  2. Seria zapowiada się ciekawie. W sam raz na wakacyjny relaks z książką 🧡

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie. Wiem, komu mogłabym polecić tę serię. Może kupię pierwszy tom koleżance na urodziny. Lubi fantastykę i baśniowe klimaty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie dla mnie, ale seria na pewno przyda się na wakacjach :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę poszukać pierwszej części :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nawet nie sięgnęłam po Legendę, ale tylko dla drugiej serii autorki sprawdzam Caraval 😁 i chyba warto.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czytałam Caraval, ale planuję wkrótce nadrobić wszystkie zaległości.

      Usuń
  7. Czekam na swój egzemplarz. Pierwsza część bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również, ale uważam, że tom drugi jest o niebo lepszy.

      Usuń