niedziela, 24 lutego 2019

Milioner i Bogini

Tytuł: Milioner i Bogini
Tytuł oryginału: Mister Moneybags
Autor: Vi Keeland & Penelope Ward
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 280
Wydawnictwo: Editio


"Chcę, żeby ludzie wiedzieli, że jestem kimś więcej niż tylko uprzywilejowanym dupkiem w garniturze, że budzę się codziennie rano z postanowieniem, aby w pełni wykorzystać każdą minutę dnia i aby zrobić coś dobrego, choćby niewielkiego."

Biance George dostała życiową szansę, by przeprowadzić wywiad z Dexterem Truittem, właścicielem finansowego imperium i biznesmenem. Przed spotkaniem spotkali się w zepsutej windzie. Bianca zdradziła mu, że nie cierpi ludzi pokroju Dexa nie wiedząc, że tak naprawdę z nim rozmawia. Po tym mężczyzna przedstawił się jako Jay i skłamał, że jest kurierem.

  
"Nie chcę chcieć być z Tobą." 

Bianca zaczęła się z nim umawiać. Jay podobał się jej jak nikt do tej pory. W tym samym czasie Dexter postanowił udzielić jej wywiadu poprzez maila, która zaczęła przypominać bardzo intymną rozmowę. Jego urok, lekka zadziorność, męska pewność siebie i osobliwe poczucie humoru zawróciły Biance w głowie. Tymczasem Jay i Dex zakochali się w Biance, a ona pokochała ich obu, jednak taka sytuacja nie mogła trwać wiecznie...

  
"Co jest pisane, to będzie." 

Wiedziałam, że ta książka będzie dobra, bo czytałam już jedną z powieści tych autorek. I tak jak to było poprzednim razem- zakochałam się. Zakochałam się zarówno w fabule jak i samych bohaterach. Po raz kolejny urzekły mnie zabawne dialogi i mądre myśli bohaterów. Dużo tutaj niewiadomych, tajemnic z przeszłości, kłamstwa i zawirowań. 

Nie jest to zwyczajny romans. Powiedziałabym nawet, że mniej tu romansu i namiętności niż poważnych problemów, ważnych przesłań i mądrości życiowych. To jest bardzo wartościowa książka, której nie powinno oceniać się po okładce, chociaż trzeba przyznać, że jest miła dla oka.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Editio.

Moja ocena:
10/10   

5 komentarzy:

  1. Tego typu książki czytam rzadko, ale skoro tak wysoko ją oceniasz, to może wpiszę ją na listę książek do przeczytania na wakacje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha prawda, okładka dla oka bardzo miła. ;)
    Co do książki, to muszę przeczytać, ten duecik bardzo lubię, więc nie mogę się doczekać. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm pełno mądrości życiowych mówisz? Sugerując się okładką to bym rzekła ze niezły romans się szykuje ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś już czytałam tej autorki...ale nie pamiętam tytułu. Pamiętam że jak na romans czytało się bardzo przyzwoicie- chyba i na to się skuszę...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)
    p.s. aaaaaa....to był egomaniac chyba;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwilowo nie mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń