poniedziałek, 27 maja 2019

Władca mroku

Tytuł: Władca mroku
Tytuł oryginału: Lord of Darkness
Cykl: Tajemnice Maiden Lane (3)
Autor: Elizabeth Hoyt
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 400
Wydawnictwo: Bis

"Wpatrywała się w niego przerażona. Przed kilkoma zaledwie dniami uważała go za trzęsącego się starca. Teraz zaś... nawet gdy był ranny, biała koszula opinała ciasno jego szerokie ramiona, dłonie miał eleganckie i silne, twarz o rysach zdecydowanych i znamionujących inteligencję."

Gordic St. John po śmierci swojej ukochanej usunął się w cień swojego życia. Przemierza nocą mroczne zaułki ratując krzywdzonych. Wszystko do czasu, aż pewnej nocy zostaje zaatakowany przez mierzącą do niego z pistoletu młodą damę, którą jest jego żona. 


"Tylko głupiec pozwala sobie stracić czujność w St. Giles"

 Lady Margaret Reading po śmierci swojego ukochanego, ma tylko jeden cel - pomścić jego śmierć. Za wszelką cenę pragnie zabić jego mordercę, Ducha St. Giles. Sądzi, że to właśnie on zamordował miłość jej życia. Wraca do Londynu i do swego męża, którego nie widziała od dnia ślubu właśnie w tym celu, a także, po to by począć upragnione dziecko. Jednak nie wszystko będzie takie łatwe jak zaplanowała.

  
"Tak bardzo, bardzo mi przykro, że cię zraniłam."

Władca Mroku to niesamowicie porywająca opowieść o miłości z serii Tajemnice Maiden Lane. Bije z niej lekkość i świeżość, a to za sprawą młodziutkiej bohaterki pełnej pasji i uporu. Margaret już w poprzednim tomie zrobiła na mnie miłe wrażenie, a teraz polubiłam ją jeszcze bardziej. Tak samo oczarował mnie Godric, który był jej przeciwieństwem. Autorka w cudowny sposób pokazała rodzącą się miłość wśród wielu przeszkód i niebezpieczeństw. Powieść porwała mnie od pierwszych stron i trzymała do samego końca.


Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu Bis
Moja ocena:

10/10 

2 komentarze:

  1. Niestety wciąż twierdzę, że to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie czytam tego typu książek, ale ta okładka jest naprawdę bardzo ładna! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń