środa, 7 lipca 2021

Pippi

Tytuł: Pippi wesoła kolorowanka z naklejkami
Autor: zbiorowe opracowanie
Cykl: Wesoła Kolorowanka
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 32
Wydawnictwo: Egmont


 

Które dziecko nie lubi kolorowanek? Ku mojemu zdziwieniu takie dzieci są. Ja jako dziecko uwielbiałam kolorować, a moja siostra raczej za tym nie przepada. Ale i na to można znaleźć sposób.

 


Chcesz przeżyć niesamowitą przygodę? Złap więc kredki i wkrocz do zdumiewającego świata Pippi Pończoszanki! Pokoloruj piękne ilustracje, baw się naklejkami i spotkaj się z najsilniejszą dziewczynką na świecie oraz jej przyjaciółmi! Poznaj niesamowite przygody niesfornej Pippi. Czekają na ciebie 32 strony kolorowania, tyle samo stron czytania i 2 strony naklejek!*

 

Pippi to świetna kolorowanka, która spodobała się mojej siostrze. Jak udało mi się ją zachęcić do kolorowania? Poprzez nagrody. Sama zaproponowała, abym nagradzała ją przyklejając naklejkę obok pokolorowanego przez nią rysunku. Motywowało ją to do staranności. A i ja sama chętnie jej pomagałam w kolorowaniu. Miałyśmy okazję obie spędzić wspólnie czas.

Za kolorowankę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Egmont.

Moja ocena:
8/10

*opis wydawcy

 

2 komentarze:

  1. Moja siostrzenica uwielbia kolorować. Na pewno kupię jej tę kolorowankę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kolorowanka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń