wtorek, 7 listopada 2023

Kochanek mojej żony

Tytuł: Kochanek mojej żony
Autor: Danka Braun
Rok wydania: 2023
Liczba stron:412
Wydawnictwo: Prozami


"Ostatnio oddaliliśmy się od siebie, rzadko rozmawialiśmy o rzeczach istotnych, mówiliśmy jedynie o błahostkach lub problemach naszych dzieci. To chyba była moja wina, że żona zrobiła się tak niedostępna i zamknięta w sobie. Musiałem to naprawić."


Renata Orłowska wraz z mężem została zaproszona przez Borysa Tarnowskiego, prezesa spółki Poldronika, na rejs ekskluzywnym jachtem po Morzu Egejskim. Wsród nich znajdują się także inni znajomy organizatora. Wszystko zapowiada się wspaniale, jednakże wycieczka kończy się tragicznie dla jednego z wycieczkowiczów.


"Pani Renato, komu według pani mogło zależeć na śmierci Migaja?"

Na prośbę siostry ofiary, detektyw Mark Biegler podejmuje się rozwikłania zagadki morderstwa i odkryć dlaczego polskie służby wbrew mteriałowi dowodowemu twierdzą, że było to samobójstwo. Do pomocy przy poszukiwaniach włączy się także Renata Orłowska, która jest doskonałym źródłem informacji.


"Nie mogę żyć z człowiekiem, któremu nie ufam."

Do twórczości autorki podchodzę z ogromnym sentymentem, a po jej powieści sięgam w ciemno. Uwielbiam stworzonych przez nią różnorodnych bohaterówl, którzy skrywają nie jedną tajemnicę, wyjątkowy klimat i to, że nigdy nie wiem jak to wszystko się skończy i kto jest odpowiedzialny za popełnione morderstwo. Tym razem było tak samo. Podczas czytania ciężko było mi oderwać się od fabuły. Dosłownie wgryzłam się w tą książkę i nie potrafiłam jej odłożyć dopóki nie poznałam jej zakończenia. A ono podobało mi się najbardziej.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Prozami.

Moja ocena:
9/10

6 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej książce wiele dobrego, a skoro Ty też ją polecasz, to z ciekawością po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli nie można się oderwać od książki to najlepsza rekomendacja :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawiła mnie Twoja recenzja. Z pewnością warto zagłębić się w tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że aż tak Cię wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po tytule i okładce spodziewałam się innej książki, a tuz recenzji wynikła niespodzianka ;>

    OdpowiedzUsuń