sobota, 17 lutego 2024

Walka zmysłów

Tytuł: Walka zmysłów
Autor: Victoria Black
Rok wydania: 2023
Liczba stron: 360
Wydawnictwo: Amare

"Oboje musieliśmy przestać żyć przeszłością, lecz nie wiedzieliśmy, jak to zrobić. Jedyne rozwiązanie, ajkie widziałem, to albo rzucenie się na głęboką wodę i przekonanie, czy będziemy potrafili wypłynąć, albo rezygnacja ze wszystkiego. Tyle że druga opvja nie wchodziła w rachubę."

 

Leona Torres wyznaje jedną zasadę - żadnego seksu z fighterami. Pracuje dla swojego przyjaciela organizatora walk, świetnie odnajduje się w tym brutalnym świecie i jest cholernie dobra w tym co robi. Jest bardzo stanowcza, wystrzega się nadmiernego przywiązania i nie łamie ustalonych zasad. Przynajmniej tak było, dopóki na jej drodze nie stanął Maddox Chavez.


"Nigdy nie twierdziłem, że jestem dobrym człowiekiem. Nie pozwolę ci odejść dlatego, żebyś mogła mnie ochronić. Będziesz musiała znaleźć ku temu lepszy powód."

Kiedy Leona decyduje się na spędzenie z Maddoxem nocy, nie wie, że jest on przyszłym zawodnikiem w podziemiu należącym do jej pracodawcy, co łączy się ze złamaniem jej zasady. Wciąż pociesza się myślą, że był to jeden raz i nigdy więcej tego nie powtórzy. Jednak ta noc wiele zmieniła w jej poukładanym życiu i mężczyzna coraz bardziej zaprząta jej myśli. Jest bowiem jedyną osobą, która zdaje się ją rozumieć i zaczyna znaczyć dla niej o wiele więcej niż jest gotowa przed sobą przyznać. Dziewczyna nie może sobie pozwolić na beztroskę, bo wciąż ucieka przed demonami przeszłości...


"Nie lubiłem etykietek. Pragnąłem Leony, nieważne, na jakich zasadach."

Walka zmysłów to powieść, w której nie wszystko jest oczywiste. Każdy ma swoje sekrety - Leona, Maddox, a nawet Jacob, pracodawca Leony i przyjaciel Maddoxa. A najlepsze w tym wszystkim jest to, że głęboko trzeba się zanurzyć w tej historii, by móc zacząć je odkrywać. Relacja Leony i Maddoxa jest gorąca. Pojawia się mnóstwo scen erotycznych, co z pewnością spodoba się wielbicielom gatunku. Autorka świetnie przedstawiła tutaj brutalny świat i to nie tylko z perspektywy nielegalnych walk. Nie bała się przy tym poruszać trudnych tematów co w połączeniu z lekkim stylem sprawiło, że książkę czytało mi się bardzo przyjemnie. Zdecydowanie nie mogłam się nudzić.


4 komentarze:

  1. Lubię odkrywać sekrety bohaterów książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że mogłabym się skusić :D Dzięki za polecenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój typ książki, ale znam kogoś, komu polecam takie tytuły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam na razie ochoty na takie książki, powróciłam do kryminału. Zobaczymy, czy zapałam ponowną miłością czy znowu zrobię sobie od nich przerwę ;)

    OdpowiedzUsuń