czwartek, 31 marca 2016

Stosik#1

Dziś 31 marca, więc zapraszam na podsumowanie.

CZYTANE W TYM MIESIĄCU:
  1. "Wybacz mi Leonardzie" recenzja
  2. "Duma i uprzedzenie" recenzja 
  3. "Tajemny Ogień" recenzja 
  4. "Panie z Cranford" recenzja 
  5. "Turkusowa Dusza" (recenzja już wkrótce) 
  6. "Opactwo Northanger" (w trakcie czytania)
 SERIE W TYM MIESIĄCU:

Angielski Ogród


 W tym miesiącu dużo się działo.. Święta. Zmiana czasu. Polski poziom czytelnictwa (37%). Pierwszy Dzień Wiosny. Dzień Kobiet...

Jak wiecie w tym miesiącu powstał mój blog. Nie jest on jeszcze dopracowany i, jak się domyślacie, czeka go jeszcze sporo zmian. Z powodu, że mój blog powstał niedawno, wszystkie recenzowane książki pochodzą z mojej własnej biblioteczki lub zostały wypożyczone. Nie nawiązałam żadnej współpracy z żadnym wydawnictwem, bo to wymaga czasu (mam nadzieję, że szybko mi ten czas zleci).
Przychodzę również z pytaniem do Was: Czy chcecie, abym robiła comiesięczne lub co dwumiesięczne podsumowanie? 

Na koniec chciałabym Wam bardzo serdecznie podziękować za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze, które zostawiacie pod postami. Bardzo dziękuję za poświęcony czas!
 

2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie zaczynasz ;) Lubię do Ciebie zaglądąć w związku z czym życzę Ci, aby kwiecień był jeszcze lepszy niż marzec! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń