poniedziałek, 28 marca 2016

Wielkanocny Tag Książkowy

Wielkanocny Tag Książkowy

Zapraszam na pierwszy tag na tym blogu- Wielkanocny Tag Książkowy. Zostałam nominowana przez Wiktorię z bloga WiktoriaCzytaRazemZWami.

 

Korzystając z okazji Chciałam Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Wielkiej Nocy. 

Życzę Wam, aby te święta były dla Was wspaniałym czasem, abyście mieli czas na świętowanie w gronie rodzinnym, jak i na odpoczynek, a przede wszystkim na czytanie ;)

I aby Wasze książki nie zmokły w Lany Poniedziałek!

 

 

Króliczki- książka, której chcesz więcej (czekasz na jej sequel). 

Następczyni. Nie byłam nią zachwycona. Jednak nastąpiło zakończenie, a Eliminacje wciąż trwają. Chcę wiedzieć jak to się skończy i jaka stanie się Eadlyn. 

 


 Jajko- Książka, która cię zaskoczyła. 
Światła Pochylenie. Spodziewałam się zwykłej fantastycznej książki, a okazała się wspaniałą lekturą, która skłoniła mnie do głębokich refleksji.

Tropienie jajeczek- książka, którą z trudem dostałaś w swoje ręce.
Miałam tak z całą serią Szeptem. Chociaż nie- nie miałam problemu tylko z Ciszą, bo ją przez przypadek znalazłam w bibliotece, ale z Szeptem, Crescendo o Finale  nie było tak łatwo. Zawsze musiałam czekać w długich kolejkach, aż wpadnie w moje ręce.

Owieczki- dziecięca książka, którą nadal uwielbiasz.
Dzieci z Bullerbyn. Była moją lekturą szkolną i chociaż wtedy nie przeczytałam jej całej, nadrobiłam to kilka lat później. Do tej pory pamiętam niektóre fragmenty..  


Wiosna- książka z okładką, która przywodzi ci na myśl tę porę roku.  


  Jezus- religijna książka, którą kochasz.
Jedyna religijna książka,którą czytałam, to Widzący w Medjugorie. Postanowiłam ją przeczytać, bo moja katechetka bardzo mnie zaciekawiła tymi objawieniami.



 Zmartwychwstanie- książka od nieżyjącego już autora. 
Opactwo Northanger, Duma i uprzedzenie- Jane Austen
Czahary, Między ustami, a brzegiem pucharu- Maria Rodziewiczówna
 Koszyczki- książka, która aktualnie znajduje się na twojej liście życzeń.
 
Mroczna Bohaterka
 Szklany Miecz
Lody Dla Królowej
Dziewczyna O Kruchym Sercu
Zanim Zrozumiem
 Niegrzeczne Księżniczki
Ocalić Daringham Hall

 

Cukierki- słodka książka.
Trylogia Czasu-
Czerwień Rubinu 
Błękit Szafiru
Zieleń Szmaragdu 



Otaguj kogoś
Wszyscy, którzy mają ochotę


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz