poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Punkt Zwrotny

Tytuł: Punkt Zwrotny
Tytuł oryginału: Turning Point
Cykl: Kathleen Turner (3)
Autor: Tiffany Snow
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 496
Wydawnictwo: Arkady 

"Kade wsunął palce między moje i zamknął oczy. Dziwna sprawa, ale to, że leżeliśmy obok siebie ze splecionymi rękami, nie wydawało mi się ani trochę niewłaściwe. Po prostu nakryłam nas oboje kocem i zasnęłam."


Niedawno Kathleen awansowała na detektywa. Jej szkoleniem zajmuje się Kade. Pod jego czujnym okiem dziewczyna uczy się obrony i czujności. Zabiera ją także ze sobą na śledztwa. Oczywiście, Blane nie jest z tego zadowolony. Podczas jednej z akcji, Kate jest narażona na niebezpieczeństwo. Szybko okazuje się także, że Kade jest w wielkim niebezpieczeństwie i aby go dorwać muszą znaleźć jego słaby punkt, którym okazuje się Kathleen...


"-Przez ciebie pragnę rzeczy- wyszeptał-które nigdy się nie zdarzą."

Kade coraz więcej czasu spędza z Kathleen i poświęca jej coraz więcej uwagi. Blane jest niezadowolony z takiego obrotu sytuacji, bo sam pragnie odzyskać ukochaną. Obydwoje starają się ustabilizować swój związek. Niestety Blane wciąż ma przed dziewczyną tajemnice. To ich ciągle dzieli. Mężczyzna chce ją chronić za wszelką cenę. Kate jednak pragnie, by traktował ją jak równą sobie, by nie ukrywał przed nią ważnych spraw, nie zasłaniał się tajemnicami i był z nią szczery. Niestety Blane robi wszystko po swojemu i przez to może stracić dziewczynę.


"Westchnęłam ciężko. Też mi walentynki. Chyba najgorsze w moim życiu." 

 
To już trzeci tom opowiadający o losach Kathleen Turner. Ty razem wszystko zostało podkręcone. Napięcie, nieoczekiwane zwroty akcji, wątki romantyczne, a przede wszystkim wątek erotyczny. Książka jest niezwykle porywająca. Zawróciła mi w głowie niczym Blane i Kade w głowie. A co do tych mężczyzn to... Blane początkowo mnie zawiódł. Wciąż miał przed Kate tajemnice, był trochę od niej oddalony i wydawał się obojętny, pomimo, ze niby o nią walczył. Kade natomiast podbił moje serce. W poprzednim tomie wiele zyskał w moich oczach, ale teraz... Teraz to Kade jest moim faworytem. Podoba mi się to, że daje Kathleen więcej swobody, nie ukrywa aż tyle przed nią, jest szczery, pozwala podejmować jej własne decyzje. Już nie mogę się doczekać co mnie czeka w kolejnym tomie.

Za książkę dorąco dziękuję Wydawnictwu Arkady.

Moja ocena:
10/10  

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa recenzja, z jednej strony mam wrażenie, że jest ona po prostu przyjemna, a z drugiej strony ocena 10/10 zostawia smaczek zaintrygowania :D dlaczego tak wysoko ją cenisz :3? Zapewne zwrócę uwagę na tę serię :)
    Zaczytana Weni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jej relacje z Blane i Kade'em. Do tego ten dreszczyk emocji związany z wątkiem kryminalnym i gorące sceny...

      Usuń