sobota, 5 maja 2018

Wyśnione Życie

Tytuł: Wyśnione Życie
Tytuł oryginału: The Bookseller
Autor: Cynthia Swanson
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 424
Wydawnictwo: Kobiece



"Nagle uświadamiam sobie, co oznacza starzenie się. Znaczy, że wszyscy, których kochaliśmy w młodości, stają się już tylko fotografiami na ścianie, słowami opowieści, wspomnieniem w sercu."



Kitty nagle budzi się w nieznanym sobie pokoju u boku mężczyzny, który podobno jest jej mężem i zwraca się do niej imieniem Kathryn. Jakby tego było mało, okazuje się, że kobieta ma również dzieci oraz wspaniałych przyjaciół, a dom jest tak piękny i taki o jakim zawsze marzyła. Całe to życie jest takie o jakim marzyła. Niestety, są to tylko wizje...

  
 "Idealne życie nie istnieje. Ani tu, na jawie, ani tam, we śnie."

Kitty wiedzie smutne i samotne życie. Ma u swego boku najlepszą przyjaciółkę Friedę od zawsze, jednak brakuje jej ukochanego mężczyzny. Wizje nie dają jej spokoju i zaczyna poszukiwać Larsa. Uwielbia swoje sny i wymarzone życie. Zaczyna się w nich zagłębiać coraz bardziej. Z każdą wizytą w życiu Katharyn ma poczucie, że życie ze snu jest bardziej prawdziwe. Czy może wybrać, kim chce być? Jaka będzie cena pozostania Kitty lub Katharyn?


"Wystarczy drobiazg, aby zmienić bieg wydarzeń." 

Wow! Ta książka jest niesamowita! Opis był ciekawy, okładka bardzo ładna, ale jakoś tak nie byłam do końca do niej przekonana. Wiedziałam, że musi być dobra, ale nie spodziewałam się, że będzie aż tak! Kiedy zaczęłam ją czytać, na początku robiłam sobie małe przerwy. Potem jednak, po kilku rozdziałach, nie potrafiłam już się od niej oderwać. Ona jest tak niesamowita! Musicie ją przeczytać. Koniecznie.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Kobiece.

Moja ocena:
10/10  

4 komentarze:

  1. Wiele dobrego słyszałam o tym tytule, więc będę go miała na uwadze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. o super się zapowiada. Pewnie bym przegapiła. Lubię takie historie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę książkę za sobą. Również nie mogłam się od niej oderwać ;)

    Pozdrawiam,
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń