piątek, 10 marca 2023

Brudna Gra

Tytuł: Brudna Gra
Autor: Alicja Skirgajłło
Cykl: Dziedzictwo (1)
Rok wydania: 2022
Liczba stron: 400
Wydawnictwo: Editio

"W pewnym momencie do baru weszła para, mężczyzna z elegancką, młodą kobietą. On wyluzowany i już jakby mi znany, ona spięta, zupełnie niepasująca do tego miejsca. Młoda, piękna, rudowłosa dziewczyna. Nie widziałem z daleka, ale na pierwszy rzut oka nie miała więcej niż dwadzieścia kilka lat."

 

Kira Sadowska właśnie ukończyła studia w akademii sztuk pięknych. Właśnie odebrałą dyplom i planuje podróż do Paryża ze swoim chłopakiem i najlepszą przyjaciółką. Niestety w jednej chwili wszystkie plany legły w gruzach, kiedy okazało się, że jej ukochany zdradza ją właśnie z tą przyjaciółką. Dziewczyna będzie musiała zmienić nie tylko swoje plany, ale także zmienić mieszkanie oraz zastanowić się nad przyszłością. Jednak to nie koniec niespodzianek, bo los ma dla niej kolejną.


"Kiedy się ode mnie odsunął, poczułam pustkę. Pragnęłam, by znowu mnie pocałował, jednak tego nie zrobił. Uśmiechnął się do mnie jedynie i wyszeptał:
-Dobranoc, Kiro..."
 
Okazuje się, że ojcem Kiry był Tomasz Abramowicz, właściciel największej w Polsce firmy marketingowej. Dziewczyna nigdy go nie poznała, a teraz, po jego śmierci odziedziczyła cały jego majątek. Z pomocą przychodzi Kirze Eryk, współwłaściciel firmy Abramowicza. Mężczyzna sprawia wrażenie, że dziewczyna znaczy dla niego więcej niż tylko partnerka biznesowa, ale czy ona potrafi jeszcze ufać?

 

 "To, czego się dopuściłem i jak bardzo głęboko w tym tkwiłem, powodowało, że z dnia na dzień coraz bardziej siebie nienawidziłem. Nie zasługiwałem na to wszystko, co dał mi los." 
 
Twórczość pani Alicji jest mi dobrze znana. Miałam już okazję przeczytać książki wychodzące spod jej pióra i były to zdecydowanie udane spotkania. Tym razem trochę się rozczarowałam. Wszystko kręciło się wokół toksycznych relacji, oślizgłych typów, którzy niesamowicie mnie irytują, ogłupionej dziewczyny i seksu. Bywały ciekawe fragmenty, ale o wiele więcej było takich, które mnie męczyły i wtedy przerzucałam kartki, by dotrzeć do jakiegoś jaśniejszego punktu historii. Niemniej jednak zakończenie sprawiło, że ciekawią mnie dalsze losy Kiry. Mam nadzieję, że tym razem dziewczyna będzie silniejsza i lepiej będzie potrafiła sobie dobierać ludzi, który będą blisko niej.
 
Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Editio.
 
Moja ocena:
5/10  


4 komentarze: