czwartek, 23 marca 2023

Dzika przygoda

Tytuł: Dzika przygoda
Tytuł oryginału: Something Wilder
Auotr: Christina Lauren
Rok wydania: 2022
Liczba stron: 400
Wydawnictwo: Poradnia K

"Tamten Leo był zdecydowanie naukowym maniakiem, ale odnosił się do swojej profesji w taki sam pełen pasji sposób, w jaki malarz potrafi mówić o sztuce. Robił co mógł, chcąc sprawić, żeby zakochała się w matematyce. Chryste Panie, on miał nawet swoje ulubione równanie!"


Lily, córka fanatycznego poszukiwacza skarbów, po jego śmierci została z niczym. Zmuszona jest radzić sobie sama, by jakoś wiązać koniec z końcem. Dziewczyna nie odziedziczyła po ojcu zamiłowania do poszukiwania skarbów, ale posiada jego mapy i dzięki nim rozkręciła interes. Prowadzi wycieczki po Parku Narodowym Canyonlands dla głodnych wrażeń turystów. Gardzi tym z całego serca, jednak marzenia o odzyskaniu ukochanego rancza nie pozwalają się jej poddać.


"Stanowczo bardziej niż czegokolwiek innego pragnęła, by ta podróż była już ostatnia."

W jednej z grup uczestnikiem jest Leo, chłopak, któy przed laty zniknął z jej życia. Lily nigdy mu tego nie wybaczyła, a teraz, on, widząc swą szansę, postanawia zawalczyć o jedyną w życiu dziewczynę, którą kochał.



"Jedyne co potrzebujecie wiedzieć, to to, że czeka nas przygoda. I nie martwcie się chłopaki, nie będziemy tu sami zbyt długo. "

 

Duet Christiny i Lauren za każdym razem zachwyca mnie czymś nowym. Kiedy zaczynam czytać ich powieść, to nigdy nie wiem czego mogę się spodziewać. I to jest w tym wszystkim najpiękniejsze. Tak samo było i tym razem. Tu jest tyle wąktów, tyle wszystkiego się dzieje, że ciężko to opisać. Mogę Wam jednak zdradzić, że bohaterowie nie raz znajdą się w wielkim niebezpieczeństwie, będzie tu dużo emocji i trochę wzruszeń.  Cały czas nie mogę wyjść z podziwy jak autorki świetnie pokazły przewrotność ludzkich charakterów. Pokazały, że nawet jeśli dobrze znamy swoich bliskich, to potrafią oni nas zaskoczyć i pokazać swoje ukryte oblicze. Cały czas aż nie mogę w to uwierzyć w to wszystko co się działo, szczególnie już pod sam koniec historii. Moje emocje dosłownie się kotłowały. Uwierzcie mi, nie było tu czasu na nudę. To naprawdę była dzika przygoda.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Poradnia K.

Moja ocena:
8/10 

15 komentarzy:

  1. Chętnie wezmę udział w tej przygodzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten duet bardzo lubię. Dlatego cieszy mnie twoją opinia. Muszę tę książkę nadrobić.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro tyle emocji jest w tej powieści, to chętnie ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zaciekawiła ta powieść, myślę, że przypadanie mi do gustu :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że tytuł książki pasuje do doświadczenia czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię książki tej autorki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, chociaż najbardziej urzekła mnie Podróż Nieślubna.

      Usuń
  7. Czytałam i bardzo mi się podobała. Przyłączam się do polecenia!

    OdpowiedzUsuń