czwartek, 9 marca 2023

Pośladki w górę

Tytuł: Pośladki w górę! Kompleksowy trening i praktyczna wiedza
Autor: Kasia Bigos
Rok wydania: 2022
Liczba stron: 304
Wydawnictwo: Helion

"Piękna, kształtna i jędrna pupa nie od dziś jest celem i marzeniem wielu kobiet. Wszystkie ochy i achy nad seksi krągłościami Jennifer Lopez nikogo już nie dziwią. Przecież nikt nie lubi smutnych, poddających się grawitacji, a czasem także cellulitowi pośladków, na których spodnie jakoś nie trzymają się najlepiej."

Skoro pozostajemy w kobiecych tematach, to przyszłam z czymś co tym razem pozwoli nam upiększyć się od zewnątrz. Ale jędrne pośladki to tylko efekt uboczny, bo dzięki ćwiczeniom będziemy zdrowsze i lepiej będziemy się czuły w swoim ciele.


 "Ale w pogoni za krągłościami zapominamy często o tym, co w treningu jest najważniejsze; optymalne funkcjonowanie naszego ciała, bez blokad, bólu i dysfunkcji." 

Kiedy patrzę na Kasię i widzę jakie ma piękne wysportowane ciało to jej tego zazdroszczę. Ale ona nie dostała tego w prezencie a zwyczajnie wyćwiczyła. Dla mnie jako osoby, która woli siedzieć cały dzień i czytać książki to coś bardzo trudnego, ale sięgnęłam po tą książkę i zaczęłam robić ćwiczenia i wiecie co? One wcale nie są takie trudne. Jest dokładnie opisane jak je robić, jakiś przyrządów można do nich używać, by były efektywniejsze. Wiadomo, że potrzeba włożyć w te ćwiczenia trochę wysiłku, bo bez niego nie da się zbudować mięśni, ale po nim tylko czuję się lepiej. Lepiej psychicznie i lepiej w swoim ciele, już nie jestem taka spięta, a to, że w przyszłości zobaczę efekty w ujędrnionych pośladkach, to tylko dodatkowa korzyść, która tym bardziej motywuje.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Helios. 


Moja ocena:
8/10
 


4 komentarze:

  1. Bardzo lubię ćwiczenia i treningi. To coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka dla osób zainteresowanych tematem. Sama w czasie ćwiczeń lubię puścić sobie audiobooka.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe! Myślę, że to mogłoby być coś dla mnie. Piękna kobieta z pięknym ciałem na okładce, jestem ciekawa treści.

    OdpowiedzUsuń