piątek, 12 sierpnia 2016

Królestwo Liter

Tytuł: Królestwo Liter
Autor: Agnieszka Myszkowska
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 224
Wydawnictwo: Dragon 

  
W tym królestwie litery rosną na drzewach, biegają, fruwają, zamieniają się w zwierzęta, bawią się w chowanego... Można je rysować, ozdabiać, ciąć przyklejać, tworzyć z nich obrazy i inne działa sztuki. Są piękne, dziwne, pomysłowe, intrygujące i są wszędzie - bo przecież to KRÓLESTWO LITER.


 Jak powszechnie wiadomo dzieci wolą zabawę, a nie naukę. Całymi dniami przesiedziałyby nad grami i zabawami. Niestety, kiedy tylko usłyszą o nauce ich radość znika. A co jeśliby połączyć naukę z zabawą? Wydawnictwo Dragon znalazło na to sposób. Wydało wspaniałą książkę, która pomoże w ciekawy sposób nauczyć dzieciaki literek. To ponad 200 stron świetnej zabawy w prawdziwym królestwie, Królestwie Liter. Dziecko ma do wykonania różne zadania. Czasem ma dorysować literki, czasem je znaleźć, a czasem ukryć. Żadne zadania się nie powtarzają i wszystkie skłaniają do myślenia. 





Autorka zadbała o wszystko. Tak skonstruowała zadania, aby dziecko używało różnych akcesoriów (kredki, flamastry, nożyczki, klej, długopisy, ołówek...)





Ta książka jest po prostu wspaniała.  Przed dokładnym zapoznaniem się jej postanowiłam zostawić ja swojej młodszej siostrze. Teraz jednak podjęłam decyzję, że zostawię ją swojemu dziecku (mam nadzieję, że za kilka lat doczekam się córeczki, albo syna).


Cudowna jest również szata graficzna. Okładka jest piękna, wnętrze również zachwyca bogactwem. Kartki są wykonane z dobrego, grubego papieru formatu A4. Zdobią je piękne rysunki. Książka tylko zachwyca i zachwyca...

Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu Dragon i Dystrybucji Troy


Moja ocena:
10/10   

1 komentarz:

  1. To rewelacyjna ksiażka dla mojej córki, będe musiała się za nią rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń