niedziela, 2 września 2018

Uleczę Twe Serce

Tytuł: Uleczę Twe Serce
Tytuł oryginału: Heart Recaptured
Cykl: Kaci Hadesa (2)
Autor: Tillie Cole
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 376
Wydawnictwo: Editio

"Nie szukaj wymówek tylko po to, żeby wieść gówniane życie. To nie jest żadna filozofia. Jeśli czegoś nie lubisz, znajdź coś, co lubisz. Jeśli nie lubisz przebywać w czyimś towarzystwie, trzymaj się, k**wa, od niego z daleka. Chcesz zmienić swoje życie, to rusz dupę i je, k**wa, zmień."

Piękna Delilah o złotych włosach i cudownym ciele wychowała się w sekcie. Wierzyła, że jest przeklęta za sprawą swojej niezwykłej urody, a ocaleć może tylko dzięki absolutnemu posłuszeństwu świętemu prorokowi, który objawiał jej wolę samego Boga. Kiedy wbrew swojej woli znalazła się wśród gangsterów, w świecie pełnym seksu, głośnej muzyki i zakazanych uroków życia, jedyne, czego pragnęła, to powrotu do swojej społeczności. Bała się tego nowego świata i jednocześnie nim gardziła. Kiedy jednak najprzystojniejszy mężczyzna z gangu został jej przewodnikiem w nowej rzeczywistości, nic już nie było takie straszne, a jej wnętrze jakby nagle zaczęło żyć, prawdziwie żyć.

 
 " Dlaczego ukrywasz te złote włosy, kochanie? Są kurewsko piękne."

Przystojny Kyler, wiceprezes najbardziej przestępczego klubu motocyklowego w Stanach, kocha szybką jazdę, alkohol, towarzystwo swych klubowych braci, adrenalinę i piękne kobiety. Z życia korzysta pełnymi garściami, póki nie otrzymuje rozkazu zaopiekowania się niezwykle seksowną blondynką o dużych piersiach i pełnych ustach. Wydaje się, że to spełnienie jego marzeń. Styx jednak zabrania mu zbliżenia się do niej i wykorzystania. A Kyler nie pragnie niczego bardziej jak posmakowania dziewczyny i sprawienia, że ta będzie jego. Niestety przed nim długa droga, bo chociaż Lilah jest piękna, to wciąż nie akceptuje jego świata i jego życia. 

 
 "Lekcja numer dwa: nie można ciągle siedzieć w bańce ochronnej. Życie ma więcej do zaoferowania. Tak żyłaś w tej sekcie, teraz zamykasz się przed światem tutaj. W pewnym momencie trzeba chwycić życie za jaja i ścisnąć je tak, jak robi to zawodowa k**wa."

Uleczę Twe Serce to kontynuacja To nie ja, kochanie. Tym razem fabuła dotyczy Lilah i Kylera. O ile poprzednia część przypadła mi do gustu, z tą bywało różnie. Początek irytował mnie, o jak nieznośnie mnie irytował. A może to głównie Lilah mnie denerwowała. Ta dziewczyna była okropna. Wciąż tylko się uskarżała i zachowywała jak nawiedzona. Oczywiście starałam się ją zrozumieć. Przecież nikt kto wychodzi z sekty nie zachowuje się normalnie, poza tym, ona wcale nie chciała z niej odchodzić. Ale porównując ją z Mae, nie mogłam jej znieść. Ale później miałam okazję poznać z innej, lepszej strony. Zrobiła się odważna, trochę zadziorna i zaczęła żyć, przestała się uskarżać, zaczęła w niej dominować ciekawość świata. Bardzo mi się to spodobało. Akcja również nabrała tempa, gorące i czułe sceny urozmaiciły mi różne wybryki bohaterki i nieco podkręciły atmosferę. Spodobało mi się również to, że schematy, które niestety były, nie były tak bardzo widoczne. Bo nic mnie tak nie denerwuje jak w całej serii jest wszystko to samo tylko bohaterowie się zmieniają i to nie wiele, bo praktycznie wcale się nie różnią od swoich poprzedników. Tym razem tak nie było. Były sceny, które były do siebie podobne, ale nie było ich wiele i bardzo mnie to ucieszyło, bo często autorka miała okazję mnie czymś zaskoczyć.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Helion.

Moja ocena: 
8/10 

2 komentarze:

  1. Nie czytałam pierwszą część cyklu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jednak powtarzanie scen, szczególnie porwania, zmęczyło. Sama Lilah również mnie wymęczyła. Szczególnie wymęczył mnie też Kain. I ta całą sekta.
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń