wtorek, 7 listopada 2017

Twój Rok z Bullet Bookiem

Tytuł: Twój Rok z Bullet Bookiem. Jak dzień po dniu kreatywnie zorganizować sobie życie
Tytuł oryginału: The 365 Bullet Guide: How to organize your life creatively, one day at a time
Autor: Zennor Compton
Data premiery: 8.11.17
Liczba stron: 256
Wydawnictwo: Insignis 



"Życzliwość dla innych skutkuje nie tylko poprawą naszego stanu emocjonalnego, ale również wpływa pozytywnie na nasz układ krwionośny i nerwowy."



Pewnie nie raz spotkałyście się z tym, że o czymś zapomniałyście, coś gdzieś się zawieruszyło, albo zwyczajnie nie wiedziałyście jak się za coś zabrać. Zastanawiałyście się pewnie nad notesem idealnym, ale puste kartki jakoś świeciły pustaki, ciężko było je rozplanować, pojawiały się błędy, plamy, może jakieś mazgaje... Wypróbowałyście już wszystkie sposoby? I wszystkie były zawodne. Wciąż coś umykało, panował chaos i rozgardiasz? Koniec z tym! Czas na Bullet Book!




"Zdrowie psychiczne jest równie ważne co zdrowie fizyczne. Przez wieki ludzie pisali pamiętniki, żeby utrwalić w nich swoje uczucia i przemyślenia."

Na początku odczuwałam delikatny strach przed białą kartką. Bałam się, że napiszę krzywo, moje rysunki przyniosą więcej szkody niż pożytku... Bałam się, że coś zepsuję. Nie mam jakiegoś talentu do rysowania. Najwyżej mogę coś ciapać na marginesach. Bullet Book troszkę zmusił mnie do pokonania swoich lęków i sięgnięcia po kredki, flamastry, długopisy. Z każdym zadaniem szło mi coraz lepiej. Nadal nie jest idealnie, ale idzie mi już o wiele lepiej niż na początku, a biała kartka przestała mnie już straszyć czy stresować.


"Strony twojego dziennika to idealne miejsce, żeby zapisać, co chcesz w życiu osiągnąć i czego doświadczyć."

Twój rok z Bullet Bookiem jest książką, która uczy jak korzystać z planerów i kalendarzy. Bullet Book przede wszystkim stawia na pokazanie jak połączyć w jedno dziennik, organizer i notatnik. Można znaleźć tu masę inspiracji do tego jak kreatywnie tworzyć i organizować sobie życie. Jest tu także wiele wskazówek i podpowiedzi, które ułatwiają planowanie.

Moja ocena:
9/10   

1 komentarz: