sobota, 15 października 2016

Hudson

Tytuł: Hudson
Autor: Laurelin Page
Cykl: Uwikłani (4)
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 496
Wydawnictwo: Kobiece




"Wydaje mi się, że od tamtego czasu minęła wieczność. Tyle się zmieniło, a jednocześnie wszystko jest takie samo."


Ostatnio pojawiło się wiele książek opisujących tą samą fabułę z różnych perspektyw. Tym razem przyszła kolej na serię Uwikłani, którą zobaczymy oczami samego oskiego Hudsona. Niestety nie miałam okazji poznać poprzednich tomów, ale na szczęście ten tom mnie nie ominął i już wiem o co w tym tyle szumu. 

"Nie kłamałem - nie okazywałem uczuć, których nie miałem. Po prostu manipulowałem prawdą. Mimo wszystko wierzyłem, że nie kłamiąc, nadal postępuję dobrze. Poza tym dzięki temu mój eksperyment był prawidłowy. Kłamstwa były przyczyną problemów. Kłamstwa były za łatwe."


Hudson to przystojny bogaty szef wielkiej korporacji. Kobiety lepią się do niego jak do miodu. Co noc ma inną. Wielu już złamał serce. Niestety żadna z nich nie wie jaki jest na prawdę. Żadna z nich nie wie, że ten z pozoru cudowny mężczyzna, nie jest zdolny do głębszych uczuć. Żadna z nich nie wie, że Hudson Pierce nigdy nikogo nie kochał. Nie wiedzą także, że prowadzi on swoje badania, które niszczą szczęśliwe związki i zakochanych w sobie ludzi... Z czasem dołącza do niego znajoma z dzieciństwa, na której również wcześniej przeprowadził eksperyment. Po pewnym czasie, jednak Hudson wycofuje się z tego. Celia jest zawiedziona z tego powodu, ale nie rezygnuje i dalej prowadzi swoją grę...

  
 "Jestem znów oziębły. Jak ze stali. Zakładam maskę, którą nosiłem, odkąd pamiętam. 
Kiedyś zakrywała fakt, że obce mi były wszelkie uczucia. 
Teraz ma za zadanie ukryć to, że jednak coś czuję."

Na jednym z projektów biznesowych Hudson poznaje nieziemską Alaynę Withers. Kobieta robi na nim tak wielkie wrażenie, że na niczym nie może się skupić. Zainteresowanie jego wykorzystuje Celia również obecna na tym projekcie. Aby chronić Alaynę, Hudson, po raz kolejny zgadza się wziąć udział w kolejnym eksperymencie. Tylko czy tym razem wszystko ma te same zasady? Kto tak na prawdę jest głównym obiektem?
 
 
"Zaczynam się i kończę wraz z nią. To takie proste. Nasze światy splotły się ze sobą i otaczają nas kompletnie. Stworzyły razem coś nowego. Nie ma już jej historii ani mojej. Od teraz ta historia jest tylko nasza."
 
Przyznam, że na początku miałam obawy przed przeczytaniem tej książki. Nie znałam w ogóle historii Hudsona i Alayny z poprzednich tomów. Wiedziałam, że można ją przeczytać nie znając ich, ale nie miałam pewności czy odnajdę się w tym. Moje obawy były oczywiście bezpodstawne, bo autorka cudownie opowiedziała tą historię z punktu widzenia Hudsona. Jestem bardzo zachwycona tą serią i teraz żałuję, że nie miałam okazji przeczytać poprzednich części serii Uwikłani. Laurelin cudownie przedstawiła bohaterów z ich wadami i zaletami. A to ich rodzące się uczucie... Coś wspaniałego... 
 
Polecam tę książkę nie tylko osobom, które już przeczytały całą trylogię i mają niedosyt, ale także tym, a nawet w szczególności tym, którzy, tak jak ja, nie czytali jej i mają ochotę poznać przepiękną i wzruszającą historię dwojga ludzi, którym było pisane być razem...
 
Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu Kobiece.
 
 
Moja ocena:
10/10   

5 komentarzy:

  1. ja właśnie zaczęłam czytać, Hudson intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zabieram się za lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie czytałam poprzednich części, ale zbyt lubię chronologię, by czytać od razu ten tom. Samą serię chcę poznać. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad przeczytaniem tej części. Nie miałam w ogóle styczności z serią ,,Uwikłani", a ,,Hudson" od początku mnie intrygował. Skoro mówisz, że mogę ją czytać bez znania poprzednich tomów, to czym szybciej się za to zabieram. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę tej autorki, ale pomysł na książkę całkiem ciekawy :) Choć wolałabym mimo wszystko chyba czytać od początku.

    OdpowiedzUsuń