sobota, 10 września 2016

KONKURS!

Dziś mam okazję zorganizować pierwszy konkurs na blogu! Obiecałam, że zrobię go z okazji 50 obserwatorów. Dziś jest już nawet 51. Bardzo Wam dziękuję kochani!
Zapraszam!



Regulamin:
1. Organizatorką konkursu jestem ja - właścicielka tego bloga.
2. Książka pochodzi z mojej biblioteczki - jest w stanie bardzo dobrym!
3. W konkursie mogą brać udział tylko te osoby, które posiadają adres korespondencyjny na terenie Polski.
4. Aby wziąć udział w konkursie należy: być obserwatorem mojego bloga, podać swój e-mail, udostępnić baner na swoim blogu/fb/g+ i polubić FP.
5. Wygrywa jedna osoba, która zostanie wylosowana spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń.
6. Konkurs trwa w dniach 10.09.-10.10.16
7. Ogłoszenie wyników nastąpi w przeciągu 7 dni od daty zakończenia konkursu.


Wzór zgłoszenia:

Zgłaszam się!
Obserwuję jako:
Lubię jako:
E-mail:
Baner:

Powodzenia!!

 

3 komentarze:

  1. Zgłaszam się!
    Obserwuję, jako: Monika Drąg
    Lubię, jako: Monika Drąg
    drag.monika@gmail.com
    Udostępnione: https://www.facebook.com/pisanieczytaniegotowanie/?ref=aymt_homepage_panel

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Karrola
    Lubię jako:Karolina A...
    karolina0112@o2.pl

    Udostępnione: https://twitter.com/IWillEatMyBias

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: dorota wysocka
    Lubię jako: Dorota Wysocka
    E-mail: dorota_wysocka@epf.pl
    Baner: https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/1158647867505119

    OdpowiedzUsuń