czwartek, 18 kwietnia 2019

Słodki Drań

Tytuł: Słodki Drań
Tytuł oryginału: Cocky Bastard
Autor:
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 296
Wydawnictwo: Editio

"Czy zdajesz sobie sprawę, ile czasu zajęło mi otrząśnięcie się po tym, co mi zrobiłeś? Dopiero teraz moje życie powoli wraca do normy. Nie możesz wracać po dwóch latach i oczekiwać, że przyjmę cię do mojego życia po tym, jak tak ciężko walczyłam, byś z niego zniknął. W końcu mi się to udało. Proszę. Błagam: zniknij z mojego życia."

Aubrey zapakowała wszystkie rzeczy i życie do swojego samochodu i wyjechała na drugi koniec kraju. Ucieka przed bólem i przeszłością. Jej związek się rozpadł. Pragnie zacząć wszystko od początku w nowym miejscu. Chce ukoić złamane serce i znaleźć szczęście w Kalifornii. W drodze, na stacji benzynowej na pustkowiu Nebraski poznaje Chance'a, zarozumiałego i pewnego siebie motocyklistę, od którego nie potrafi oderwać wzroku...

  
 "Jeśli powiedziałam, że mi na czymś zależy, to tego nie porzucam."

Zepsute koło w samochodzie, awaria motoru i Aubrey i Chance są zmuszeni ze sobą podróżować. Decydują się na wspólną jazdę do Kalifornii jej samochodem. Szybko się przekonują, że bardzo im odpowiada swoje towarzystwo, a droga okazuje się bardzo przyjemna. Wyprawa wydłuża się o kilka dni. Wszystko układa się pięknie. Między nimi zaczyna iskrzyć, zaczynają się do siebie zbliżać i wszystko wskazuje na to, że czeka ich szczęśliwe zakończenie, kiedy nagle Chance znika...


"Nie proszę o obietnicę. Proszę o szansę." 

Vi Keeland i Penelope Ward to zdecydowanie najlepszy duet pisarski. Wiedziałam, że ta książka będzie dobra, bo czytałam już jedną z powieści tych autorek. I tak jak to było poprzednim razem- zakochałam się. Zakochałam się zarówno w fabule jak i samych bohaterach. Po raz kolejny urzekły mnie zabawne dialogi i mądre myśli bohaterów. To wszystko było takie słodkie i urzekające. Po prostu rozpływałam się czytając to wszystko. Jeśli znacie twórczość autorek powinnyście wiedzieć, że to jest niezwykła książka pełna uczuć, wzruszeń i pięknych momentów, które warto poznać. 

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Editio.

Moja ocena:
10/10   

4 komentarze:

  1. Myślę że książka sprawdzi się idealnie, jako lektura na wakacje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również tego typu książki zostawiam na wakacyjne wieczory - wtedy sprawdzają się idealnie. Będę pamiętać!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo oceny jakoś nie ciągnie mnie w stronę dzieł tego duetu :(

    OdpowiedzUsuń