niedziela, 2 lipca 2017

Zapowiedzi Lipcowe

Witajcie w tak bardzo wakacyjnym miesiącu jak lipiec!
Mam dla Was mnóstwo dobrych wiadomości na ten miesiąc.

Pierwszą jest taka, że w tym miesiącu, a właściwie na ten miesiąc dostałam na prawdę wspaniałe perełki od wydawnictw.

Przebudzenie Morfeusza
Premiera 5.07



















A także kilka innych.

W planach mam także nawiązanie kilku ciekawych współprac, ale z tym to jeszcze nic pewnego.

Przede wszystkim jestem wdzięczna tym wydawnictwom, z którymi mam już współprace i pragnę im za to gorąco podziękować, bo mój blog nie byłby taki jaki jest bez nich. Dlatego też, w tym miesiącu dowiecie się czegoś więcej na temat wydawnictw, z którymi współpracuję.




Najważniejsze jest jednak to, że w tym miesiącu ma powstać nowy blog recenzencki. Od prawie roku namawiałam koleżankę na założenie go i w końcu namówiłam. Jest to tajemnicza moja M., która pożyczała mi swoje wspaniałe książki, i nie wiem pod jaką nazwą powstanie jej blog. Jak na razie jest to nawet dla mnie tajemnicą. Niemniej jednak liczę, że już niedługo się pojawi, a my będziemy mogli czytać jej cudowne recenzje. Kiedy tylko coś się pojawi, od razu o tym ode mnie usłyszycie! Jesteście ciekawi nowego bloga? Czekacie z niecierpliwością tak jak ja?


I mam do Was jeszcze jedną sprawę. Już jakiś czas temu założyłam instagrama. Jest to moja perełka i oczko w głowie, a także po części takie moje dziecko. Dbam o niego tak jak o tego bloga, a może nawet jeszcze bardziej. Miło mi będzie jeśli będziecie mnie na nim odwiedzać. Z przyjemnością się odwdzięczę. Królewskie Recenzje Instagram  

Udanego Lipca Życzę. 




4 komentarze:

  1. Czytałam już jedną książkę K. N. Haner, ale póki co nie mam ochoty na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki Kim i Haner też są na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ksiażki Kim Holden. Niestety teraz moje myśli zaprząta jesienna premiera Dworu skrzydeł i ruin ;-)
    Zapraszam: milowebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobrego słyszałam o Franco, chyba czas będzie się zapoznać z panią Kim Holden :)

    Pozdrawiam,
    S.
    nieksiazkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń