wtorek, 10 października 2017

Kokurs!

Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Znak, mam dla Was książkę! Mam nadzieję, że się cieszycie. Aby dowiedzieć się o niej czegoś więcej zapraszam do mojej recenzji klik


Co musicie zrobić, by mieć szansę na zdobycie tego cudownego egzemplarza?

-zgłosić chęć udziału
-zaobserwować mojego bloga
-będzie mi też miło, jeśli zaobserwujecie mnie na Instagramie, ale nie jest to warunek konieczny
-udostępnić baner
-zostawić swój e-mail
-wykonać zadanie:

Zadanie konkursowe:
Pokaż mi jaki jest Twój powód do życia.
Może to być rysunek, wiersz, zdjęcie, plakat, kolaż, piosenka...
Co tylko wpadnie wam do głowy. Liczę na Waszą kreatywność.
Swoje prace możecie zostawiać w komentarzach, bądź wysłać na mój e-mail: krolewskierecenzje@wp.pl

Regulamin:
1. Konkurs trwa 10.10-10.11.17. Zgłoszenia, które pojawią się później nie będą brane pod uwagę. 
2. Uczestnikiem może być każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski.
3. Zwycięzca będzie jeden, ale możliwe są też wyróżnienia, najprawdopodobniej w postaci zakładek. (sponsorowane przeze mnie)
5. Wyniki konkursu zostaną opublikowane w osobnym poście w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu.
6. Ze zwycięzcą skontaktuję się mailowo. Jeśli nie dostanę odpowiedzi po 3 dniach, wyłonię kolejnego zwycięzcę.

Powodzenia!
 

4 komentarze:

  1. Życzę powodzenia :)
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponieważ szukam małych powodów do uśmiechu, a uśmiech daje nam życie ;)
    blogweni@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział z przyjemnością
    Udostępniłam na fb https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10215092737130674&id=1198585921
    Lubię bloga jako Dagmara Kowalewska
    Mój email dkowalewska362@gmail.com

    Mój powód do życia to moją Rodzinka.
    Dzięki nim chce mi wstawać, prać i gotować. Ponieważ widzę, że mnie doceniają, a ja kocham ich ponad wszystko.
    Mojego cudnego Męża i dwójkę chłopaków- małych łobuziaków. ;)

    OdpowiedzUsuń