środa, 29 kwietnia 2020

Kiedy mnie zobaczyłeś

Tytuł: Kiedy mnie zobaczyłeś
Autor: J.D. Russo
Rok wydania: 2020
Liczba stron: 210
Wydawnictwo: Novae Res


"Gd jestem z nim, czuję, że znajduję się obok właściwej osoby. Nie przypuszczałam, że polubię Kubę, a co dopiero mówić o tym, że się zakocham tak, że wszystko zejdzie na drugi plan, a wszyscy inni przestaną być istotni. Jesteśmy tylko my dwoje. Bardzo bym chciała, aby tak już zostało. Doskonale jednak wiedziałam, że to nie będzie trwało wiecznie."

Chłopak Gabrysi w wyniku wypadku traci wzrok. Dziewczyna staje przed trudnym wyborem. Właśnie dostała się na staż do Paryża i nie chce z niego zrezygnować, bo marzyła, by tam pojechać. Nie chce też zostawić ukochanego samego, który teraz przechodzi trudny okres i próbuje odnaleźć się w nowej sytuacji i potrzebuje jej wsparcia. Nie chce rezygnować z żadnej z tych rzeczy, a z jednej musi. Wtedy siostra bliźniaczka wpada na pewien pomysł...


"Dłużej już nie mogłam czekać."

Ala postanawia udawać Gabi przed jej chłopakiem. Bardo się stresuje, ale przecież, co mogłoby pójść nie tak? A może to, że Kuba wcale nie jest takim dupkiem jak myślała, a uczuć raczej nie da się powstrzymać. Czas ucieka, wszystko się komplikuje, a wyjście prawdy na jaw coraz bliżej...


"Nie wiedziałam, że się w Tobie zakocham."

Pomysł z zamianą bliźniaczek to strzał w dziesiątkę! Uwielbiam takie klimaty od kiedy byłam nastolatką i jeszcze z tego nie wyrosłam. Autorka świetnie sobie z tym poradziła i stworzyła taką atmosferę, że miałam wrażenie jakbym w tym uczestniczyła, była obok. To wszystko wydawało się takie realne i było emocjonujące. Pochłonęłam powieść w jeden wieczór, co prawda nie jest to też jakiś wyczyn, bo książka nie jest zbyt gruba. Ale za to czytałam ją z ogromną przyjemnością i już nie mogę doczekać się kontynuacji, bo autorka zakończyła w takim momencie, że wszystko może się wydarzyć.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Novae Res.

Moja ocena:
9/10

3 komentarze:

  1. Aż jestem ciekawa, może i ja kiedyś po nią sięgnę. Ala postanawia udawać Gabi przed chłopakiem, ale czy Gabi o tym wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, obydwie ustalają cały plan. Gabi wyjeżdża na staż, a ona udaje Gabi przed chłopakiem.

      Usuń
  2. Jeśli kiedyś będę miała okazję przeczytać tę książkę,to na pewno z niej skorzystam. 😊

    OdpowiedzUsuń