wtorek, 1 stycznia 2019

Podsumowanie 2018 roku

Przychodzę do Was z podsumowanie 2018 roku!




 Najlepsze wydane w tym roku książki, które miałam okazję przeczytać:


  • Tylko Pocałunek
  • Antybrat
  • Srebrny Łabędź
  • Magia Krwawi
  • Dopóki nie zjawiłaś się Ty
  • Egomaniac
  • Everlife
  • Drań z Manhattanu
  • Biegając Boso
  • Odrobina Brokatu
  •  Alec
  • Ryder
  • Brzoskwiniowy Świt
  • Chłopak, który wiedział o mnie wszystko

 I te książki, które najmniej mi się podobały: 

  • Notes Krystyny Gucewicz
  • Zapach Szkła
  • Cisza i Spokój
  • Jad
  • Helvete
  • Julka

Książki wydane w tym roku z najładniejszymi okładkami:  

  • Dwór szronu i blasku gwiazd
  • Lawless
  • Przystań Nadziei
  • Wierna Tobie
  • Srebrny Łabędź
  • Marionetka
  • Ku odległym Brzegom
  • Keela

 I książki, których okładki mogłyby być lepsze:

  • Strażnicy
  • Tryptyk Intymny
  • Jad
  • Klucz do nieba
  • Słońce Tebrizu
 
Współprace recenzenckie (wydawnictwa, portale i autorzy):

  • Wydawnictwo Arkady
  • Wydawnictwo Iuvi 
  • Dadada.pl
  • Wydawnictwo Dreams
  • Pani Wanda Szymanowska
  • Wydawnictwo Lucky
  • Wydawnictwo Bis
  • Wydawnictwo Nove Rea
  • Wydawnictwo Initium
  • Wydawnictwo Insignis
  • Wydawnictwo Uroboros
  • Wydawnictwo YA!
  • Wydawnictwo MG
  • Wydawnictwo Lira 
  • Wydawnictwo Septem
  • Wydawnictwo Wilga
  • Wydawnictwo W.A.B
  • Wydawnictwo HarperCollins
  • Wydawnictwo Kobiece
  • Wydawnictwo Helion
  • Wydawnictwo Znak
  • Wydawnictwo Fabryka Słów
  • Pani Augusta Docher
  • Grupa Wydawnicza Zwierciadło

Objęłam także patronami kilka książek:

  • Bez opamiętania
  • Liczone w latach
  • Zło-to
  • Nadchodzi Ciemność
  • Ta kobieta
  • Niewiarygodna Historia Pewnego Szkicu
  

Podsumowując stwierdzam, że to był na prawdę udany rok. Przez ten czas nawiązałam wspaniałe współprace, wymieniłam tysiące 
e-maili. Odkryłam ponownie jak cudownie jest dla Was recenzować książki. To tak bardzo przyjemne. Mam nadzieję, że nigdy mi się nie znudzi.



Ulubione cytaty:



"Spójrz w gwiazdy, a tam mnie ujrzysz." 

"Urodziłaś się po to, by błyszczeć. Bądź jak neon dla siebie i dla innych."

"Upadłaś. Upadłaś pięknie." 

 "Byłeś moją burzą, moją chmurą gradową, moim drzewem w ulewie. Kochałam te wszystkie rzeczy i kochałam ciebie. Ale teraz? Jesteś jak pieprzona susza. Myślałam, że palanci jeżdżą tylko niemieckimi samochodami, ale okazało się, że dupki w Mustangach też mogą zostawić blizny."


"...każdy nosi w sobie jakąś opowieść."

"Dziś popełniłem ogromny błąd. Zaufałem niewłaściwym ludziom, zdradziłem niewłaściwą dziewczynę. Niewinną dziewczynę. Która dostrzegła we mnie coś wyjątkowego. Patrzyła na mnie z uwielbieniem i podziwem, a nawet nadzieją."

"Lubię być sama, ale nie cierpię być samotna."


"W tamtej chwili wiedziałam już z całą pewnością, że stoję przed moim na zawsze."   


"Gdybyś była moją książką, rozłożyłbym Cię teraz na stole."

2 komentarze:

  1. Piękne cytaty, miałaś fajny rok,oby tak dalej❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że to bardzo udany rok.... Ale życzę jeszcze bardziej zaczytanego 2019!

    OdpowiedzUsuń