poniedziałek, 5 listopada 2018

Chłopak, który wiedział o mnie wszystko

Tytuł: Chłopak, który wiedział o mnie wszystko
Tytuł oryginału: Always You
Cykl: Best Friend (1)
Autor: Kirsty Moseley
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 512
Wydawnictwo: HarperCollins 


"O Boże, chyba zwymiotuję! Nie wierzę, że muszę iść do tej głupiej szkoły, i to zaraz po przyjeździe. Przecież dopiero co wróciłam z miesięcznych wakacji. Beznadzieja!
Przenoszenie się do nowej szkoły w połowie trzeciego roku było chyba najgłupszym z możliwych pomysłów."

Riley musi zmienić szkołę. Nie chce tego, nie lubi zmian. Nie chce być tą nową. Jest przerażona, boi się, że nie będzie miała nowych znajomych. Ale przecież tu jest Clay, jej najlepszy przyjaciel od dzieciństwa. Przy nim zawsze czuje się tak jak przy nikim, bezpiecznie, szczęśliwa, jakby znalazła swoje miejsce. Ale to tylko Clay, przyjaciel. I chociaż czuje do niego ogromne przyciąganie, którego wcześniej nie czuła, i jest zazdrosna o wszystkie inne dziewczyny, to przecież łączy ich tylko przyjaźń...


"Kocham cię, mój Niedźwiadku."  

Clay jest szkolną gwiazdą. Nie ma takiej dziewczyny, która by go nie pragnęła, a on pomimo że zdobył ich już wiele, tak naprawdę nie jest żadną zainteresowany poza Riley, swoją przyjaciółką. Odstrasza od niej swoich przyjaciół i kolegów z drużyny futbolowej, ale nie może nic poradzić na chłopaków spoza szkoły, którzy również się nią interesują, bo trzeba przyznać, że z Riley jest niezła laska. No i do tego dziewczyna zdaje się nie interesować niczym poza przyjaźnią...
 

"Nie chcę cię stracić."  

Kocham książki Kirsty Moseley, szczególnie Chłopak, który... i żałuję, że nie miałam jeszcze okazji przeczytać wszystkich, bo są takie cudowne. Chłopak, który wiedział o mnie wszystko jest niesamowita. Przyznam, że spodziewałam się, że będzie lżejsza. Autorka zaskoczyła mnie szczególnie pod koniec książki wplatając w fabułę takie poważne i dramatyczne wątki. Może dlatego też nie przeszkadzało mi sporadyczne lekkomyślne zachowania bohaterów. Bardzo polubiłam Riley, pomimo jej niezdecydowania. Bardzo dobrze ją rozumiałam i myślę, że w jej sytuacji zachowałabym się podobnie. A Clay? Jak ja kocham tego chłopaka. Jego zachowanie uświadomiło mi trochę czego sama szukam w życiu i jak powinna wyglądać prawdziwa miłość i oddanie się drugiej osobie. 

  Za tę niesamowitą książkę gorąco dziękuję Wydawnictwu HarperCollins.

Moja ocena:
10/10  

8 komentarzy:

  1. mnie się książka nie podobała, była straszna... :o

    jednak cieszę się, że Tobie przypadła do gustu :) :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyt wiele negatywnych jej recenzji czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też różne opinie czytałam o tej książce, ale może dam jej szansę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie nie lubię za bardzo książek tej autorki. :D Zbyt schematyczne i nudne. :D
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo widziałem już recenzji tej książki i są bardzo średnie, dodatkowo nie jest to mój klimat więc hmmm nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba jednak lektura nie dla mnie...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą książkę na swojej liście do przeczytania!

    OdpowiedzUsuń