sobota, 3 listopada 2018

Stosik #30 #31 #32

Hej!
Dawno nie robiłam podsumowania. Wybaczcie...


Ostatnio wiele się u mnie działo, ale zacznijmy od początku...

Sierpień 

W tym miesiącu skupiam się przede wszystkim na książkach. Niewiele wyjeżdżałam, właściwie planowałam wyjechać w góry na kilka dni, a stanęło na tym, że siedziałam w domu i czytałam... I oczywiście też szukałam mieszkania do wynajęcia.



Przeczytane:

  1. Normalni Inaczej
  2. Nie ma powrotu
  3. Boskie Lato
  4. Adam 
  5. Biały Wróbel 
  6. Wczorajsza Róża 
  7. Królowa Sabina i żurawie 
  8. Przyjaciel 
  9. Bad Things 
  10. Tajemniczy Czarny Kot
  11. Mój zawodnik 
  12. Jad
  13. Pan Dr
  14. Delectorzy 
  15. Monologi Waginy 
  16. Krótka Historia Sztuki 
  17. Dance Sing Love 
  18. Cisza i Spokój 
  19. Rytuał gejszy 
  20. Szalona Wiosna 
  21. Piekielna Miłość 
  22. To nie ja, kochanie
  23. Everlife 
  24. Drań z Manhattanu
  25. Biegając Boso 
  26. Do trzech razy sztuka 
  27. Zapach Szkła 
  28. Wieże do nieba 
  29. Sługa Boży 
  30. Magia Zabija 
  31. Przybysz 
  32. Miłość w czasach dyskontów 


Wrzesień 

Wrzesień i wciąż wakacje. Spędziłam je przede wszystkim w kuchni robiąc przetwory. I oczywiście pośród książek. Wrzesień to tak naprawdę ostatni miesiąc, w którym mogłam tak dużo czytać...

Przeczytane:

  1. Miłość szeptem mówiona 
  2. Rozrywacz 
  3. Dziwna i taki jeden 
  4. Uleczę Twe Serce 
  5. Przepowiednia 
  6. Nadchodzi Ciemność 
  7. Damaris 
  8. Ja niepokorna 
  9. Sztuka Grzeszenia 
  10. Czarownica z Doliny 
  11. Tryptyk Intymny 
  12. Klara
  13. Niewiarygodna Historia Pewnego Szkicu 
  14. Bajecznie Bogaci Azjaci 
  15. Wierna Tobie
  16. Panny Młode 
  17. Niezapomniane Wrażenie 
  18. Wilk 
  19. Wilczyca 
  20. Fallen Crest. Szkoła 
  21. Płatki Wspomnień 
  22. Baba Jaga radzi 
  23. Miłość na walizkach 
  24. Przyciągnij Miłość 
  25. Dachołazy 
  26. Druga Szansa 
  27. Wielkie Nadzieje 
  28. Młot na czarownice 
  29. Miecz Aniołów 
  30. Ameryka w ogniu 
  31. Małe Wielkie Rzeczy 
  32. Sekretny Dziennik Lasu 
  33. Szkolnik Superdziewczyny 

Październik 

Kocham ten miesiąc!  Tak generalnie to nienawidzę jesieni, bo zazwyczaj jest zimno, pełno błota, zgniłych liści i deszczu. Ale tego roku październik był tak cudowny jak jeszcze nigdy. Pogoda była tak piękna, było cieplutko, że chodziłam w koszulkach.


Poza tym październik to miesiąc zawierania nowych znajomości. Oczywiście każdy miesiąc jest na to dobry, ale ja właśnie w tym miesiącu poznałam mnóstwo fantastycznych osób i zawarłam ważne dla mnie przyjaźnie, mam nadzieję że na długo. 

Wybaczcie, że tak od końca, bo pewnie powinnam zacząć od tego że rozpoczęłam studia historyczne i jestem bardzo zadowolona, wciąż poznaję swoje nowe Miasto, Rzeszów, spotykam się ze znajomymi, trochę szaleję i w końcu, pierwszy raz w życiu czuję, że żyję... 

Przeczytane:
  1. Maharani 
  2. Magia Wskrzesza 
  3. Pierwszy Rok 
  4. Odrobina Blasku 
  5. Łzy Tess 
  6. Addicted 
  7. Korona na zawsze 
  8. Instrukcja Obsługi Toksycznych Ludzi 
 

Bardzo Was przepraszam, że w tym miesiącu tak mało mnie tu było, ale postaram się nadrobić to w listopadzie. 
 

1 komentarz: