środa, 5 kwietnia 2023

Więzy

Tytuł: Więzy
Autor: Marcin Michał Wysocki
Rok wydania: 2023
Liczba stron: 288
Wydawnictwo: HarperCollins

"Ale jak to bywa w relacjach dwuosobowych - a tym bardziej w większej rodzinie - nie występują jedynie łatwe i przyjemne tematy. To oczywista oczywistość. I nie jest problemem, że przeszkody w życiu się pojawiają. One są przecież normą. Czymś, z czym każdy z nas się mierzy."

 

Czterdziestoczteroletnia Hanna, żona i matka trójki dzieci, postanawia urozmaicić swoje życie seksualne i decyduje się opowiedzieć mężowi o swoich najskrytszych fantazjach seksualnych, aby móc wspólnie z nim ich realizować.


 "Człowiek się zmienia. Dojrzewa do pewnych rzeczy."

W tej książce mamy okazję bardzo dokłądnie poznać Hannę. Opisuje ona swoje życie od dzieciństwa, młodości i pierwszych seksualnych zbliżeń. Muszę przyznać ze smutkiem, że nie polubiłąm tej kobiety. Niektóre jej poglądy były dla mnie nie do zaakceptowania. Od samego początku Hanna mnie irytowała i nie zmieniło się to do końca. 

W książce poruszony został temat swingersów, który niestety również nie przypadł mi do gustu. Na uwagę zasługuje fakt, że autor świetnie przedstawił i dokładnie opisał fantazje bohaterki. Jak najbardziej jest to wskazane w powieściach erotycznych. Niemniej jednak sama powieść do mnie nie trafiła.

Być może nie jestem wystarczająco otwarta do tej książki i dlatego oceniam ją niezbyt pozytywnie. Widziałam na innych portalach bardzo wysokie oceny, co wskazuje na to, że cieszy się ona dużym powodzeniem.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu HarperCollins.

Moja ocena:
 4/10

7 komentarzy: