środa, 6 listopada 2019

Setki milionów dolarów

Tytuł: Setki milionów dolarów
Autor: Izabela A.
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 266
Wydawnictwo: Novae Res

"Kąciki jego ust uniosły się w łobuzerskim uśmiechu, co niespodziewanie wywołało u mnie uczucie speszenia. Zaskoczyła mnie ta reakcja. Tak naprawdę badanie fizykalne było zbędne, nie miałam obowiązku go przeprowadzać. Musiałam przyznać to sama przed sobą - bardzo chciałam sobie popatrzeć."

Trzydziestoletnia Mia Ross to bardz0 atrakcyjna pani psychiatra i biegła sądowa ze słonecznej Florydy. Nie ma szczęścia w miłości, a jej życie jest poukładane i może trochę zbyt stateczne. Ale to niedługo ma się zmienić i to za sprawą jej pacjenta oskarżonego o zabójstwo.

  
"Nie chciałam się odwrócić. D0skonale wiedziałam, kogo za chwilę z0baczę." 

Blake Maxton od pierwszego spotkania zawirował Mii w głowie. Początkowo ją irytował, później zaczął intrygować i fascynować. Szybko połączy ich coś więcej, niż tylko walka ze wspólnym wrogiem. Tylko czy namiętność, jaką do siebie poczują, nie okaże się przyczyną kolejnych problemów?

  
"Nie bój się żyć (...)." 

Nieczęsto sięgam po takie powieści. Nie byłam do końca pewna czy się na nią zdecyduję, ale w końcu zaryzykowałam. Wstęp, pomimo że mnie jakoś nie wciągnął (wstępy prawie nigdy mnie nie porywają), to spodobał mi się, bo wyczułam w nim jakąś elegancję. Później zaczął mnie intrygować Blake i jego relacja z Mią. I przepadłam. Wszystko było takie dynamiczne, zróżnicowane. Ciągle coś się działo i nie było miejsca na nudę. Idealna na jesienny wieczór.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Novae Res.

Moja ocena:
8/10   

2 komentarze:

  1. Nie jestem do końca przekonana, wiec jeszcze się nad nią zastanowię.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o niej. Nie jestem pewna czy to moje klimaty...

    OdpowiedzUsuń