piątek, 28 października 2022

Czytając seks

Tytuł: Czytając seks
Autor: Katarzyna Wyszyńska
Rok wydania: 2022
Liczba stron: 300
Wydawnictwo: Novae Res


"Serce zabiło mi mocniej, łzy nabiegły do oczu, wróciła do chwil sprzed kilku godzin. Żal mieszał się z zadowoleniem, że przyczyniła się trochę do jego szczęścia. Może tak miało być, dwoje ludzi podczs podczas krótkiego spotkania zjednoczyło dusze i ciała, i tyle albo aż tyle."


Czasami mam wrażenie, że pomimo wielu zmian kulturowych i obyczajowych, seks jest tematem tabu. Nie potrafimy o nim swobodnie i otwarcie rozmawiać. Ba, nawet nazwy części intymnych ciała wypowiadamy ze wstydem, chociaż są tak nieodłącznymi i niezbędnymi częściami ludzkiego ciała jak ręka czy noga. Ale dziś nie o tym...


"Wolność, przygoda i bunt idealnie korespondowały z jej charakterem. Nie lubiła konwenansów ani podążania za tłumem, nie buntowała się dla zasady, po prostu była taka od zawsze."
 
Czy potrafimy bez skrępowania opisać swoje fantazje erotyczne? Czytając seks to zbiór wielu krótkich opowiadań o niczym innym tylko o seksie. Trójkąty, przelotne romanse, BDSM czy szybkie numerki. Tu jest chyba wszystko... Te krótkie historie mają na celu rozpalenie zmysłów czytelnika. Ja przeczytałam ich kilka i... się nudziłam. Były za krótkie, żadnej fabuły, nie miałam szansy na lepsze poznanie bohaterów. O wiele więcej wnoszą romanse czy erotyki, bo zdarza się, że poruszają jakieś problemy, w tych wyjątkowych to ważne problemy. A tutaj nie było nic.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Novae Res.

Moja ocena:
2/10

 

5 komentarzy:

  1. Ciekawy koncept, szkoda, że wykonanie nie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę omijała tę książkę szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że okazała się taka słaba :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Książka na pierwszy rzut oka wygląda fajnie, zdaje się, że będzie poruszała wyjątkowo nieruszalny temat ;) Szkoda, że ostatecznie nie prezentuje się najlepiej i że ma tak słabą ocenę. Świetna recenzja! Ja raczej nie sięgnę po tę książkę :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń