sobota, 29 października 2022

Przyjaciel. Lubię cię za bardzo

Tytuł: Przyjaciel. Lubię cię za bardzo
Autor: Agnes Sour
Cykl: Przyjaciel (1)
Rok wydania: 2022
Liczba stron: 386
Wydawnictwo: Novae Res


"Nasze spojrzenia znów się spotkały, a błękit jego oczu uderzył mnie z podwójną siłą. Gdybym teraz stała, na pewno znów upadałabym na ziemię. Co się ze mną, do diabła, działo?"

 

 

Lili chce czerpać z życia garściami, jednak ciągle żyje w cieniu swojego nadopiekuńczego brata Dawida, który stara się ją chronić przed wszelkim złem całego świata, a szczególnie innymi chłopakami. Dlatego dziewczyna cieszy się z jego wyjazdu.

"Jesteś moim aniołem, przez którego mam w głowie sporo grzesznych myśli."

Lili ma nadzieję, że teraz uwolni się od ich wspólnego przyjaciela Jacoba, który wszędzie towarzyszył Dawidowi, i w którym skrycie się podkochiwała. Przewrotny los ma jednak inne plany dla tej dwójki i co rusz stawia ich na swojej drodze.


 "Nie potrafię z ciebie zrezygnować, to tak, jakbym odcinał sobie tlen.

Uwielbiam motyw zakazanej miłości, szczególnie jak połączony jest z wątkiem o przyjaźni! W ogóle nie mogę uwierzyć w to, że ta książka jest debiutem. Autorka stworzyła bohaterów z charakterem, ciekawą fabułę, nieskomplikowane wątki, bez zbędnych opisów czy dialogów. Powieść przeczytałam w mgnieniu oka pragnąc dowiedzieć się jak się zakończy. I tu nie obeszło się bez zaskoczenia, bo historia nie zakończyła się tak cukierkowo jak początkowo zakładałam, a do tego będzie jej kontynuacja, której jestem szalenie ciekawa. 

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Novae Res.

Moja ocena:
9/10
 

8 komentarzy: