poniedziałek, 10 grudnia 2018

Pośród Róż

Tytuł: Pośród Róż
Tytuł oryginału: A Rose so Fair
Cykl: Kwiaty Edenu (3)
Autor: Myra Johnson
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 400
Wydawnictwo: Dreams



"- Możesz się na mnie wściekać,
 ile chcesz, jednak nie 
powstrzyma mnie to od tego, 
bym troszczył się o Ciebie. – „Ani 
tego, że zależy mi na tobie tak, iż gotów jestem oddać życie” – dorzucił w myślach."


 Rose i jej dwie siostry w młodości straciły rodziców i od dziecka wychowywały się na dzierżawionej farmie dziadka. Dla jej sióstr nigdy to nie było wymarzone miejsce, ale Rose pracując u boku dziadka, nauczyła się kochać tę ziemię tak samo jak on. Teraz, gdy obie siostry wyszły za mąż i przeprowadziły się, a dziadek odszedł na wieczny odpoczynek, Rose się zawzięła, by samodzielnie utrzymać farmę, choć nie jest to łatwe.

Dreams

Caleb Wieland, przyjaciel Rose, nie umie być takim farmerem, jakim był jego ojciec. Tegoroczne plony bawełny całkowicie przepadły przez szkodniki. Musi zrezygnować z farmy i szukać pracy, do której lepiej by się nadawał. Jednak przeszkodą jest to, że nie może opuścić owdowiałej matki, która nie wyobraża sobie, że miałaby zamieszkać gdziekolwiek indziej. Ponadto kocha się po cichu w Rose już od czasu szkoły podstawowej i nie jest w stanie znieść myśli, że będzie musiał ją zostawić. Oddałby wszystko, by zdobyć jej serce, ale uparta i niezależna Rose pokazuje kolce jak kwiat, którego imię nosi.

Dreams

Pośród Róż to trzecia publikacja z serii Kwiaty Edenu, a ja właśnie od niej  zaczęłam. Powieść nie jest romansem, chociaż posiada przepiękną historię miłosną. Pośród Róż jest o wiele bardziej skomplikowana, odnosi się do historycznych wydarzeń i zawiera ważne przesłania. Pokazuje jak trudne i niesprawiedliwe potrafi być życie ale też że nigdy nie należy się poddawać, bo nawet za najczarniejszymi chmurami czai się słońce.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Dreams.

Moja ocena:
9/10  

1 komentarz:

  1. Muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie interesowałam się tą serią. Być może, to się zmieni. 😊

    OdpowiedzUsuń