poniedziałek, 16 sierpnia 2021

Suzanna

Tytuł: Suzanna
Tytuł oryginału: Suzanna's Surrender
Autor: Nora Roberts
Cykl: Zamek Calhounów (4)
Rok wydania: 2021
Liczba stron: 272
Wydawnictwo: HarperCollins

 

"Czasami Suzanna wolałaby, aby mogli zapomnieć o naszyjniku prababci. W głębi duszy była jednak przekonana, podobnie jak cała rodzina, że los chce, by klejnot, który Bianca ukryła przed swą tragiczną śmiercią, znalazł się właśnie teraz."

 

Siostry dalej szukają zaginionego skarbu swojej prababki. Udało im się odnaleźć wnuka ukochanego Bianki. Jest nim Holt Bradford, którego Suzanna pamięta z lat szkolnych. Holt jest rozczarowanym życiem byłym policjantem, który marzy o spokoju. Nie łatwo będzie z nim się porozumieć.
 
 


"Dlaczego jesteś przekonany, że moje uczucia, moje zachowanie zależy wyłącznie od ciebie?"

Suzanna dźwiga na swoich barkach ciężki bagaż doświadczeń. U boku męża żyła w przeświadczeniu, że jest nikim i jest nic nie warta. Teraz, kiedy ma za sobą ten czas, pragnie udowodnić sobie, że jest silna i ze wszystkim sobie poradzi. Prowadzi własną firmę i ciężko pracuje, a po godzinach zajmuje się dziećmi i pomaga siostrom w poszukiwaniu naszyjnika. Kiedy jej drogi zejdą się z drogami Holta, wszystko się zmieni. Nie będzie już sama musiała się mierzyć ze swoimi problemami. 

 


"Otworzyła przed nim duszę, a on tak po prostu wychodzi."

 Zanim dotarłam do tego tomu, zupełnie inaczej wyobrażałam sobie Suzannę. Myślałam, że będzie oschła, nieartakcyjna i zgorzkniała. Nie wiem skąd takie wyobrażenie, ale okazało się ono dalekie od prawdy. Suzanna to ciepła kobieta skrzywdzona przez mężczyznę, ale mimo, że doświadczyła ogormnego bólu, który odcinął na niej ślad, to pozostała dobra, pełna światła jak słońce, a w wyobrażeniu Holta bardzo atrakcyjna. Jej historię czytało mi się tak samo przyjemnie, jak historie jej sióstr. Noora Roberts stworzyła dobą kontynuację losów sióstr Calhoun.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu HarperCollins.

Moja ocena:
7/10
 

4 komentarze:

  1. Chyba coś dla mojej bliskiej koleżanki, lubi takie klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii czytałam tylko Amandę, ale w sumie chętnie poznałabym dalsze losy sióstr. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem pierwsze wyobrażenie jest mylne :)

    OdpowiedzUsuń