środa, 22 sierpnia 2018

Szalona Wiosna

Tytuł: Szalona Wiosna
Autor: Aleksandra Tyl
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 448
Wydawnictwo: Prozami

"Dorota milczała, choć nie było to łatwe. Nawet nie pisnęła, kiedy po wyjściu z siłowni znów wsiadł na motor. Wytrzymała krótką jazdę do restauracji, gdzie zjadł obiad. Potężnego steka z niewielką ilością sałaty. Popił colą. Dla niej zestaw nie do przyjęcia. Zastanawiała się, jak długo to wszystko potrwa, a przede wszystkim, jak długo będzie potrafiła milczeć."

Dorota, to nieco niezrównoważona kobieta, która, tak jak każda inna, pragnie szczęścia. A z tym ma pod górkę. Właśnie straciła pracę, a jej ukochany porzucił ją dla innej kobiety. Kobieta pragnie zmian, chce czegoś lepszego od życia. Pijana, oznajmia siostrze, że wyjeżdża w nieznane, by odnaleźć szczęście. Wracając z imprezy zostaje okradziona, a w wyniku szarpaniny traci przytomność wpadając do mieszkania szamana. 

  
"To ja jestem twoim szczęściem."

Kiedy Dorota przypatruje się pracy szamana i poznaje jego wyjątkowe zdolności, pragnie z nich skorzystać, by zemścić się na Patryku, ukochanym, który wolał inną kobietę zamiast niej. Mała zemsta byłaby doskonałym remedium na smutki. Dorota jest gotowa iść na całość i skorzystać z rozwiązania, które znajduje się poza zasięgiem zwykłych ludzi. Szkopuł w tym, że szaman popełnia błąd, który przynosi dość nieoczekiwane rezultaty…


"Ty też jesteś moim szczęściem." 

Szalona Wiosna to ostatni tom serii. Możecie go jednak spokojnie czytać nie znając poprzednich części. (Ja tak zrobiłam). Aleksandra Tyl stworzyła cudowną powieść. Nie wiedziałam czego mogę się spodziewać po tej książce, ale jestem nią zachwycona. Czytało mi się ją bardzo przyjemnie i z ta dużą ciekawością, że nie potrafiłam jej odłożyć. Dosłownie pochłaniałam ją w szaleńczy tempie przegarniając kolejne strony. Bardzo polubiłam bohaterów. Dorota, pomimo że często zachowywała się niedorzecznie, nie działała mi na nerwy, a tą jej nieokiełznaną stronę udało mi się polubić. Bardzo zaskoczyło mnie zakończenie. Spodziewałam się czegoś więcej, czegoś większego... Byłam lekko rozczarowana, ale i tak książka wiele przez to nie straciła.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Prozami.

Moja ocena:
9/10    

5 komentarzy:

  1. Wysoka ocena mnie bardzo zachęca :) Chętnie przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze żadnej książki autorki :(
    muszę nadrobić! :)

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  3. A tej autorki nie znam, muszę sobie zapisać!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej książce (sama nie wiem czemu!?), b wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń