niedziela, 3 lutego 2019

Skończona Gra

Tytuł: Skończona Gra
Tytuł oryginału: Separation Games
Cykl: Marriage Games (2)
Autor: C. D. Reiss
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 360
Wydawnictwo: Kobiece

 "Kocham zwykłą Dianę i kocham uległą Dianę. Kocham wszystkie Diany, które mogę jeszcze odkryć. Jeśli zostaniesz ze mną na tyle długo, by pokazać mi wszystkie swoje oblicza, których jeszcze nie znam, udowodnię ci to. Mogę cię kochać bardziej, niż myślałaś, że to możliwe. Będę cię kochać tak, aż zacznie cię to wkurzać."

Diana nie była szczęśliwa w swoim małżeństwie i zdecydowała się zostawić męża i już nigdy go nie widzieć. Zgodziła się jednak na układ- trzydzieści wspólnie spędzonych dni w domku na odludziu w zamian za podpisanie papierów rozwodowych. Adam pragnął pokazać Dianie prawdziwego siebie, nie sądził jednak, że sprawy tak się skomplikują.


"Życie było pokręcone, a Bóg to nieodpowiedzialny rodzic." 

Minęło szesnaście dni. Diana poznała Adama, a także i siebie i na nowo zakochała się w swoim mężu. Mężczyzna jednak odchodzi, bo nie chce, by Diana taka była, by należała do świata uległych i dominujących. Zrozpaczona kobieta ma czternaście dni, by udowodnić mężowi, że powinni być razem. 


"Jestem... Nie wiem, kim jestem." 

Skończona Gra to dalsze losy Diany i Adama rozpoczęte w Małżeńskiej Grze. Pierwszy tom bardzo przypadł mi do gustu, chociaż było w nim kilka mankamentów. zakończenie jednak podsyciło mi apetyt i musiałam sięgnąć po kolejną część, by poznać zakończenie. Skończona Gra, początkowo była super, Diana postanowiła walczyć o męża, czego właściwie się spodziewałam. Później jednak zaczęły się takie przepychanki, że raz jedno walczyło, później drugie, kiedy to pierwsze się poddawało, do tego często nieracjonalne zachowania bohaterów... To wszystko zaczynało mnie męczyć. Było tego za dużo i miałam wrażenie jakby było to robione na siłę. A tak właśnie wyglądała większa część historii. Były też oczywiście dobre fragmenty, dzięki którym książka wiele zyskała.

Za książkę dziękuję Wydawnictwu Kobiece.

Moja ocena:
7/10   

2 komentarze:

  1. Nie znam pierwszej części, a to dlatego, że rzadko sięgam po ten gatunek książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam i raczej nie zamierzam, to nie mój gatunek, ale za to okładka bardzo ładna :)

    Z e-BOOKIEM POD RĘKĘ

    OdpowiedzUsuń