Tytuł oryginału: Marketing Fashion
Autor: Harriet Posner
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 240
Wydawnictwo: Arkady
"Moda ma tę wyjątkową właściwość, że można ją wykorzystać jako nośnik społecznych powiązań i komunikacji. Ludzie często chcą ubierać się w specyficznym, rozpoznawalnym stylu, aby w ten sposób wizualnie wyrażać siebie i sygnalizować przynależność do grupy podobnie myślących osób, dołączając do tak zwanego plemienia stylowego."
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody
– są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na
wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego,
podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu.
Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a
konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy
system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi
ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów. *
"Trend ma swoje źródło w grupie innowatorów, odważnych jednostek, myślących jak nikt dotychczas."
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu,
od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka
wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą
być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute
couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w
arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing
wirusowy i strategie internetowe.*
"Mediolan jest głównym ośrodkiem handlu, gdzie ma swoją siedzibę większość domów mody."
Czego można spodziewać się po książce takiej jak marketing mody? Powiem Wam, że na początku nie wiedziałam i dlatego postanowiłam po nią sięgnąć. Szczególnie, że w jakimś małym stopniu modą się interesuję. Marketing mody to profesjonalna książka, a właściwie podręcznik, o zasadach marketingu dotyczącego mody. Zawiera wiele pojęć z branży i obszerne omówienie zagadnień. Jest on skierowany przede wszystkim do osób, które wiążą z tym przyszłość zawodową czy też studentów oraz wszystkich, którzy chcieliby rozszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie.
Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Arkady.
Moja ocena:
9/10
*opis wydawcy
Nie jest to tematyka, która mnie interesuje, więc odpuszczam sobie tę książkę. 😊
OdpowiedzUsuńMarketing to podstawa w dzisiejszych czasach.
OdpowiedzUsuńO, z tym marketingiem to zdecydowanie. Ja na pierwszym miejscu postawiłabym na marketing internetowy, wybierając konkretne narzędzia dopasowane do specyfiki danej firmy. Jest taki blog http://socialon.pl/ , może znacie. Z niego można się sporo w tej tematyce dowiedzieć. Mnie bynajmniej bardzo zainteresował i sporo się dowiedziałam.
OdpowiedzUsuńGazety i magazyny są teraz szeroko dostępne online i są częsciej czytane na tabletach i telefonach niż kiedykolwiek wcześniej. To, w efekcie, doprowadziło do powolnego spadku marketingu drukowanego w ciągu ostatnich kilku lat. Wedlug mnie warto postawić na takie działania jak https://tearsofjoy.pl/influencer-marketing/ - to na pewno przyniesie wam sukces.
OdpowiedzUsuńWidzę, że to może być bardzo interesująca książka. Czy gdzieś jeszcze ją kupię? Zastanawiam się, ponieważ zależy mi na tym, aby modnie się ubierać, a nie zawsze mogę znaleźć najlepsze propozycje. No chyba, że chodzi o buty, to zawsze świetne można znaleźć na stronie https://butymodne.pl/
OdpowiedzUsuńJeśli już mowa o modzie, to z jakich stron internetowych korzystacie kupując ubrania? Ja, bardzo często szukam promocji cenowych z pomocą tej strony internetowej: https://mybaze.com/pl/marketplace-wyprzedaze/brand:converse i bardzo często udaje mi się znaleźć naprawdę interesujące produkty.
OdpowiedzUsuńFajnie wyczerpany teamt.
OdpowiedzUsuńCiekawy artykuł, ciekawe czy początkujący poradzi sobie z takim marketingiem internetowym. Ja sporo czytałam na ten temat https://finansowymistrz.pl/formy-i-narzedzia-marketingu-internetowego-przewodnik-dla-poczatkujacych/ znalazłam wskazówki, poznałam formy i narzędzia w tym przewodniku.
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawie to zostało opisane.
OdpowiedzUsuńNa dobrą sprawę ja pierwszy raz słyszę o tym stwierdzeniu i jestem zdania, że faktycznie warto jest się interesować marketingiem. Zresztą jak czytałem na stronie https://push-ad.com/blog/jak-realizowac-cele-marketingowe-za-pomoca-narzedzi-marketing-automation/ to już wiem jak realizować cele marketingowe.
OdpowiedzUsuńOgólnie w dzisiejszych czasach bardzo dobrze sprawdza się marketing internetowy wraz z działaniami SEO na czele. Jeśli ktoś nie czym jest SEO to na stronie https://www.reklama.pl/aktualnosci/szczegoly/co-to-jest-seo,11478 bardzo ciekawie to zostało opisane.
OdpowiedzUsuńŁadnie to wygląda.
OdpowiedzUsuńCo by nie było to faktycznie sam marketing jest niezwykle ważny i warto jest go znać. Muszę przyznać, że jak ja czytałam wpis https://push-ad.com/blog/cpc-cpm-cpl-cpa-cps-podstawowe-pojecia-marketingowca/ to doskonale wiem już jakie są podstawowe pojęcia w marketingu.
OdpowiedzUsuńKsiążka wydaję się być bardzo ciekawa, a czy napisali coś o pozycjonowaniu stron?
OdpowiedzUsuńciekawy wpis, dzięki
OdpowiedzUsuńpozycjonowanie stron
Pozycjonowanie strony www to klucz do sukcesu w internecie. W erze cyfrowej, gdzie konkurencja o uwagę użytkownika jest ogromna, tylko dobrze zoptymalizowane strony mogą liczyć na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu firmy mogą nie tylko zwiększyć swoją widoczność w sieci, ale także budować zaufanie i wiarygodność marki wśród potencjalnych klientów.
OdpowiedzUsuńPozycjonowanie Warszawa to szczególnie istotna usługa dla firm, które chcą wyróżnić się na konkurencyjnym rynku stolicy. Dzięki specjalistycznym działaniom SEO, przedsiębiorstwa mogą poprawić swoją widoczność w wyszukiwarkach dla zapytań lokalnych, co jest kluczowe dla przyciągnięcia uwagi mieszkańców Warszawy. Strategia ta uwzględnia zarówno optymalizację strony pod kątem lokalnych fraz kluczowych, jak i promocję w lokalnych mediach oraz katalogach biznesowych, co pomaga budować lokalną rozpoznawalność marki.
OdpowiedzUsuń