niedziela, 17 stycznia 2021

Inward

Tytuł: Inward. Podróż w głąb siebie
Tytuł oryginału: Inward
Autor: Yung Pueblo
Rok wydania: 2021
Liczba stron: 464
Wydawnictwo: Znak Literanova


"chcę miłości, która nie zawodzi,
takiej, która daje mi wodę,
gdy trawi mnie ogień,
zapewnia mi schronienie,
gdy się gubię,
pomaga mi dostrzec,
że bohater,
którego szukam,
to ja"

Ile naszych zdjęć z podróży widział instagram? Pewnie mnóstwo. Ja sama dużo podróżuję i dodaję zdjęcia, bo po prostu kocham podróże. Ale kto z nas wybiera się w trochę inną podróż niż tą w góry, nad morze, czy do innych krajów - w podróż w głąb siebie? A może warto zamiast poznawać nowe miejsca, trochę lepiej poznać samego siebie?


 "miłość do siebie ma moc zwalniania wszelkich blokad" 

prawdziwa moc
to życie
ze świadomością,
że to ty jesteś swoim
uzdrowicielem, bohaterem
i przywódcą*

"bezwarunkowa miłość nie widzi w nikim wroga"

Inward. Podróż w głąb siebie to zbiór pełen krótkich wierszy, przemyśleń i sentencji. Czasami to tylko jedna linijka tekstu, czasami pięć, ale potrafią powiedzieć więcej niż niejedna coachingowa książka. I dla każdego będzie trochę inna, bo ma ona na celu dotrzeć do naszej głębi, do uczuć, poruszyć, wywołać emocje. Każdy odbierze ją i zawarte w niej teksty trochę inaczej. Dla jednego jedne teksty będą miały większą wartość, dla drugiego drugie. A jest tutaj szeroki wachlarz, bo jest i o przeszłości i o miłości, rozwoju, zaufaniu... Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie, a jednocześnie wyciszy się, znajdzie czas na refleksję i podróż w głąb siebie. Ja do tej pory nawet nie wiedziałam, że takie książki lubię i że można przy nich tak się odprężyć i poznać siebie lepiej.

Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu Znak.


Moja ocena:
9/10 

*opis wydawcy


 

4 komentarze: