poniedziałek, 12 grudnia 2022

Brat mojego męża

Tytuł: Brat mojego męża
Autor: Danka Braun
Rok wydania: 2022
Liczba stron: 384
Wydawnictwo: Prozami

"Kiedy facet skończy czterdziestkę, powinien oglądać się nie za długimi nogami i ładnym biustem, tylko za białym fartuchem z pielęgniarką w środku, bo w razie zawału lub udaru będzie miał go kto ratować. Z braku pielęgniarki rehabilitantka też może być."


W wypadku samochodowym ginie Paweł Cisowski. Jego żona, Diana, nie może pogodzić się z jego śmiercią. Została sama z dwójką dzieci i chociaż pomagają jej teściowie i sąsiedzi, którzy byli wujem zmarłego męża, to jest jej ciężko. Pół roku później w jej życiu pojawia się ktoś, kto wygląda jak jej zmarły mąż.


"Kiedy uporasz się z żałobą, rzeczywiście powinnaś ułożyć sobie życie na nowo."

Piotr Cisowski, brat bliźniak Pawła przed laty pokłócił się ojcem, teraz wrócił. Okazuje się mężczyzna zna wiele faktów z życia Pawła i Diany, o których wiedzieli tylko małżonkowie. Dla kobiety zaczyna to być coraz bardziej niepokojące i postanawia wyjaśnić, który z braci zginął w wypadku. Śledztwo w tej sprawie wnazwia policja i wynajęty przez Cisowskich detektyw Mark Biegler.


 "Nie jest dobrze być samemu na tym świecie."

Nie jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki, ale za to najlepsze. Mamy tu zawiłą i nieprzewidywalną historię z dobrze wykreowanymi bohaterami. Bardzo spodobał mi się tu wątek romantyczny i niewyjaśnione zdarzenia z przeszłości, które mocno wpłynęły na teraźniejszość. Wszystko jest tutaj zawiłe, wątki się przeplatają, czasami można się odrobinę pogubić, ja tak miałam właśnie na początku. Mimo to świetnie bawiłam się podczas czytania tej powieści i wiem, że pewnie nie raz jeszcze do niej wrócę. 

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Prozami.

Moja ocena:
8/10

5 komentarzy:

  1. Świetnie, że tak dobre wrażenie wywarła na Tobie ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobała ta książka. Uwielbiam sposób pisania pani Danki Braun.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowałaś mnie tą pozycją. Szukam na zimowe wieczory jakiejś lżejszej literatury z dreszczykiem emocji. Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń