niedziela, 4 grudnia 2022

Maddox

Tytuł: Maddox
Autor: Melanie Moreland
Cykl: Prywatne Imperium (3)
Rok wydania: 2022
Liczba stron: 245
Wydawnictwo: Editio

 

"Miłość to władza. A władza może cię zniszczyć. Daje komuś możliwość, by cię zranić, przysporzyć bólu. Sieje chaos. I właśnie to oznacza dla mnie miłość. Niszczy twoje zaufanie i stajesz się słaby."

 


Maddox, Aiden i Bentley tworzą przyjaźń, której nic nie jest w stanie zburzyć. Są również wspólnikami w dobrze prosperującej firmie. Dzięki przyjaciołom, Maddox stworzył sobie życie pełne stabilności. Po dzieciństwie pełnym chaosu i przemocy, był to upragniony spokój. Nic tak jednak nie może zburzyć spokoju jak pojawienie się w nim kobiety.


 "Dobrze znałem to uczucie. To ona zmieniła moje podejście do miłości. Będę musiał jej udowodnić, że nagroda jest warta ryzyka. Ja uważałem, że warto, ponieważ to ona była dla mnie nagrodą."

Maddox i Dee znają się od jakiegoś czasu. Od początku połączyła ich fascynacja. Oboje zgodzili się na seks bez zobowiązań. Żadne z nich nie pragnęło miłości i niw planowało budować związku. Ustalili zasady, których oboje przestrzegali, jednak Maddox się zakochał i to wszystko skomplikowało. Na domiar złego dogoniła go przeszłość, która może zniszczyć nie tylko jego, ale i jego bliskich...


 "W życiu chodzi o to, by żyć, Dee. Mamy tylko jedną szansę. Śmiej się, płacz, kochaj. Nie ukrywaj się w cieniu.

Maddox to moja ulubiona powieść z cyklu Prywatne Imperium. Maddox wydawał mi się mężczyzną idealnym. To jak zabiegał o Dee, jak przekonywał ją o miłości... dosłownie się rozpływałam i odczuwałam jego cierpienie związane z odrzuceniem. Polubiłam też Dee, która była niezwykle delikatna, chociaż nikomu nie chciała tego pokazać. Bardzo podobała mi się tutaj przedstawiona przyjaźń. Takie wątki w tego typu książkach zazwyczaj traktowane są pobieżnie, a tutaj była ona ważnym elementem historii. Oczywiście główną rolę grała tytaj miłość, romantyzm i pikanteria. Nie zdominowały one jednak całej fabuły, a wszystko zostało świetnie wyważone. Dzięki temu poznawanie historii Madoxa i Dee było czystą przyjemnością.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Editio.

Moja ocena:
8/10
 

4 komentarze: