poniedziałek, 26 grudnia 2022

Wszyscy jesteśmy tu szaleni

Tytuł: Wszyscy jesteśmy tu szaleni
Autor: Karolina Glaser
Rok wydania: 2022
Liczba stron: 228
Wydawnictwo: Insignis


"Droga Tarantulo, co robisz w wolnym czasie? Och, czyszczę noże od plam krwi, które na nich osiadły. I spaceruję ulicami Miasta w poszukiwaniu kolejnych ofiar."

 

 

Istnieją dwa światy - Jawa, czyli tu i teraz, i Druga Strona, czyli Miasto Grzeszników - miejsce odkupienia, ucieczki ale też zatracenia. Pełno w nim Lęków, niebezpieczeństwa, tajemnic i intryg. I są nastolatkowie, którzy walcząc ze swoimi demonami, znajdują się na garnicy tych dwóch światów.


 "Tak, była gotowa."

Nadia jest szkolną gwiazdą i prymuską. Jest bardzo zagubiona ale ukrywa to przed innymi. Weronika jest złodziejką, artystką i sługą tajemniczego Cienia. Pragnie wrócić do życia na Jwie. Oskar i Alicja są rodzeństwem. On jest wrażliwy, męczą go koszmary, a jedyną ulgę i zapomnienie odnajduje w grach komputerowych. Ona pragnie akceptacji i uwagi od starszej siostry. Często ucieka w niebezpieczny świat fantazji.


 "Gdzie jesteś, gdzie?"

Miałam duże oczekiwania co do tej książki i niestety zawiodłam się. Wszystko tu jest poplątane, pokręcone. Ciężko mi było zrozumieć o co tutaj chodzi. Chyba nawet taki był zamysł książki, żeby nic nie było oczywiste, żeby było oryginalne i nie za proste. Dla mnie jednak było zbyt skomplikowane i nie dawało żadnej radości z czytania. Zbytnio się irytowałam, nie polubiłam bohaterów i zupełnie nie poczułam tutaj nic poza zdenerwowaniem i nudą. Być może Wam ta powieść się spodoba, jeśli lubicie takie klimaty, a trudne książki nie są Wam straszne.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Insignis.

Moja ocena:
5/10
 

4 komentarze:

  1. Ja nie planuję czytać tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie nie planuję sięgać po tę książkę, ale widzę, że w tym wypadku niewiele tracę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak czasami bywa... Udanej kolejnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń