środa, 20 czerwca 2018

Być w ciąży i (nie)* zwariować

Tytuł: Być w ciąży i (nie)* zwariować
Tytuł oryginału: The Big Fat Activity Book For Pregnant People
Autor: Jordan Reid & Erin Williams
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 172
Wydawnictwo: Buchmann

"Na początku ciąży, przez kilka tygodni unosisz się w magicznej bańce radości, bo nie przypominasz jeszcze wielkiego akwarium, nie jesteś też bombardowana poradami od wszystkich wokół, począwszy od pani stojącej przed tobą w kolejce w aptece, aż do sędziwej kuzynki drugiego stopnia ze strony twojej teściowej."

Być w ciąży i nie zwariować? Poranne mdłości, niepohamowana ochota na ogórka kiszonego w czekoladzie i emocjonalny rollercoaster to Twoja codzienność? Co prawda nigdy nie byłam w ciąży, a i w najbliższej przyszłości nie zamierzam, bo mam na to jeszcze sporo czasu, ale, no cóż, strasznie się tego boję i dlatego, kiedy zobaczyłam ten poradnik, postanowiłam po niego sięgnąć. 

  
"Ciąża bywa magiczna." 

Ciąża to niezwykły stan. Jednak nie każdy jest na nią gotowy. Każda przyszła mama jest inna i każda zupełnie inaczej przechodzi ciążę. Często jednak spotyka się, że kobiety czują się wtedy nieatrakcyjne, są nerwowe, płaczliwe, mają różne zachcianki i czasami same po prostu nie wiedzą o co chodzi. Ten poradnik powstał po  to, by pomóc kobietom z tymi, a także innymi problemami poradzić sobie w zabawny sposób.

  
"Małe Koziorożce są zazdrosne i kapryśne, ale również nieprawdopodobnie słodkie." 

Być w ciąży i (nie)* zwariować to nietuzinkowy poradnik pełen humoru. Ironiczny i zadziorny, ale pełen ciepła i niecodziennych rad. To książka, w której pełno kolorowanek, zabawnych tekstów, quizów, labiryntów, wykreślanek, miejsc na notatki, a także dziennik. Poradnik ma na celu odciągnięcie uwagi od tych nieprzyjemnych efektów ubocznych ciąży i przekształcenie ich w dobry żart. Na prawdę, przeglądając go, często czytałam niektóre teksty po kilka razy, bo miały tak świetne poczucie humoru i były tak super ujęte i po prostu śmiałam się z nich. Rozwiązałam także kilka quizów zastanawiając się jakie w przyszłości dam na nie odpowiedzi. Być w ciąży i (nie)* zwariować to super poradnik dla przyszłych mam, do którego z pewnością w przyszłości zaglądnę.

Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu Buchmann i Grupie Wydawniczej Foksal.

Moja ocena:
9/10   

5 komentarzy:

  1. Na ten moment temat mnie nie dotyczy, ale tytuł zapamiętam, gdyby był mi potrzebny. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie,ale tytuł kojarzy mi się z fajną komedią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że świetny poradnik dla przyszłych mam. :)
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ten temat nie dotyczy i w najbliższej przyszłości dotyczyć nie będzie, ale myślę, że przyszłe mamy mogłyby się zapoznać z tym poradnikiem.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem w ciąży, więc to nie moja tematyka, ale szalenie mi się podoba ta okładka i tytuł. Może kiedyś mi się przyda ten poradnik, więc warto zapamiętać na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń