środa, 13 czerwca 2018

Marionetka

Tytuł: Marionetka
Tytuł oryginału: The Broken Puppet
Cykl: Elite King's Club (2)
Autor: Amo Jones
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 280
Wydawnictwo: Kobiece


"-Nie - warczę - Jest po prostu... inny...
- Inny w stylu Teda Bundy'ego 
i Kuby Rozpruwacza czy inny 
w stylu "Maluję nago w świetle księżyca"? ...
- Prawdopodobnie bardziej Kuba Rozpruwacz...
"


Madison odkryła brudne sekrety chłopaków z Elite King's Club i wie, że nie ma czasu do stracenia. Wie, że nie jest bezpieczna, wie, że jej życie jest zagrożone i wie także ze cholernie zawiodła się na Bishopie, któremu wbrew logice ufała. Musi uciekać. Zabiera ze sobą swoje rzeczy i pieniądze. Zmienia nazwisko i wraz z Tatum wyruszają do Nowej Zelandii. Ale nawet tam dziewczyny nie są do końca bezpieczne, a ślad po nich nie zaginął tak jak się tego spodziewały. Kiedy przyjdzie czas, znów dosięgnie ich Elite King's Club.

  
 "Tylko ty widzisz światło tam, gdzie inni widzą mrok, Madison."

Madison wciąż nie potrafi zapomnieć o Bishopie. Pomimo, że jest od niego tak daleko, minęło już sporo czasu, a on tak potwornie ją skrzywdził i roztrzaskał jej serce, nie potrafi przestać żywić do niego uczuć. Nie potrafi także zbliżyć się do żadnego innego chłopaka. Kiedy macki niebezpieczeństwa dosięgną ją po raz kolejny, pozna kolejne szczegóły związane z nią i jej dziedzictwem. Madison wciąż jest w niebezpieczeństwie. Gra toczy się dalej, a życie Madison jest główną nagrodą.

 
"Wiedza nie jest siłą. Wiedza w tym świecie może być bronią albo powodem."

Musicie przyznać, że ta okładka jest cudowna, taka piękna i wymowna. Posiada w sobie niewypowiedzianą głębię. Patrzyłam na nią jakiś czas temu, kiedy przeczytałam książkę i patrzę znowu, bo wzięłam ją do ręki, by napisać recenzję. Po raz kolejny mnie urzekła jakby miała w sobie jakąś moc.

Książka jest utrzymana w tym samym tonie co poprzednia część. Wciąż dominuje tu przemoc, strach, tajemnice i namiętność. Wszystko w tych samych proporcjach. Madison ma już tego wszystkiego dość i zaczyna rodzić się w niej buntowniczka. Zaczyna walczyć z chłopakami i z och zasadami i właściwie to ze wszystkim tym w czym się znalazła. Lubię tą Madison i chociaż lubiłam tą z poprzedniej części, to uważam, że ta jest zdecydowanie lepsza. Tak samo i Nate i Bishop stali się w tej książce lepsi. Nate stał się trochę mniejszym dupkiem, a Bishop bardziej zdecydowanie sprawia wrażenie, że mu zależy, że nie pozwoli jej skrzywdzić, chociaż sam mówi, że on nie zawaha się przed skrzywdzeniem jej. Tak wiem, poplątane i dosyć skomplikowane, ale z drugiej strony to jest cudowne. Autorka pokazała to w taki sposób, że to na prawdę jest cudowne. Tak jak poprzedni tom zrobił na mnie ogromne wrażenie, a zakończenie pozostawiło mnie w szoku, tym razem było to samo, tylko, że doznania są jeszcze mocniejsze.

Za książkę gorąco dziękuję Wydawnictwu Kobiece.

Moja ocena:
10/10  

7 komentarzy:

  1. Czytałam część pierwszą, książka dla mnie nie jest idealna, ma wady, a jednak skuszę się na tą część :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jednak przeczytam pierwszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa...wydaje się pełna mroku:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zaskoczona tak pozytywną recenzją ;) Chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna pozytywna recenzja tej książki. Mam ją w planach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No autorka ma mocny gust w pisaniu.:D Uwielbiam takie książki, poplątane, jak piszesz, ale jakże wciągające. I szokujące!
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń