piątek, 1 czerwca 2018

Stosik #25 #26 #27

Hejka!
W końcu po maturach!


Jestem raczej zadowolona z matur. Matma, myślę, że zdana. A tak strasznie się bałam. Oszacowałam, że napisałam na ok 40%. Jak dla mnie to na prawdę super wynik. Jestem humanistką i w ogóle nie czaję matmy :P

Polski. Lalka! Kocham! Kocham! Kocham! Większość osób podobno nienawidzi Lalki, a ja ją uwielbiam. Mimo wszystko ciągle mam wątpliwości, czy nie zbyt mało napisałam, ale zobaczymy. Ustny miałam bardzo trudny i wciąż nie mogę uwierzyć, że zdałam patrząc na to jak ciężko mi na nim szło i do tego miałam najgorszą komisję jaka tylko mogła być. Ale zdałam!

I włoski! Ustny zdany! Uczyłam się go sama przez 2 lata. Wiem, wiem. Mało. Strasznie się bałam. Panikowałam. Ale miałam bardzo przyjemną komisję. Był nawet Włoch. Bardzo miły i wyrozumiały. Miałam też łatwy zestaw. Zdałam na 45%. Jestem z siebie dumna. Przy okazji wspomnę Wam, że zakochałam sie w tym języku i wciąż się go uczę. Gorzej poszło mi z pisemnym. Mam wątpliwości czy zdałam. Był dla mnie strasznie trudny. Niewiele z niego rozumiałam i nie pamiętam też wszystkich odpowiedzi jakie dałam, więc ciągle mam wątpliwości, czy nie brakuje mi 2-4%. Mam nadzieję, że nie,

Pisałam też rozszerzenia- historię i historię sztuki. Historia sztuki... Sama nie wiem co tam się działo. Ale ostatecznie i tak raczej nie będzie mi potrzebna/ Na historię nie miałam już czasu się uczyć, bo dzień później miałam włoski ustny, Mimo wszystko estem zadowolona. ale zawsze mogło być lepiej.

Ale koniec już o mnie! Czas na podsumowanie!

Marzec!


PRZECZYTANE:

  1. Bramy Światłości 2
  2. Pan Lodowego Ogrodu II
  3. Pan Lodowego Ogrodu III
  4. Ania z Zielonego Wzgórza
  5. Niebieskie Sandały
  6. Czerwone Szpilki
  7. Jak upolować miłość
  8. Instrukcja Obsługi Faceta
  9. Na szczęście
  10. Kochaj. 50 Lekcji...
  11. Magiczna Iskra
  12. Królowe i Królowie Wielkiej Brytanii
  13. Zrodzony ze srebra
  14. Mów do mnie
  15. Magia uderza
  16. Moja druga młodość
  17. Ta kobieta
  18. Szpilki za milion
  19. Panny Młode
  20. To nie jest Twoje dziecko
  21. Książęta wolą blondynki
  22. Łańcuch miłości
  23. Doktor Dolittle
  24. Unf*ck Yourself. Napraw się!
  25. Mały Książę
  26. Dziewczyna ze snów
  27. Batawe
  28. Zakazany Układ


Kwiecień!

PRZECZYTANE:

  1. Dziedzic i Błękitna krew
  2. Korona w mroku
  3. Kochanka Księcia
  4. Małżeństwo do poniedziałku
  5. Żebraczka spod kościoła św. Sulpicjusza
  6. Dziewczyna z tatuażem na lędźwiach
  7. Pan Wyposażony
  8. Until Trevor
  9. Dziedzictwo Ognia
  10. Droga duchowego czarodzieja
  11. Słowo i miecz
  12. Love Vegan
  13. Pan Lodowego Ogrodu IV
  14. Magia Krwawi
  15. Nie porzucaj marzeń
  16. Oskarżyciel i Niewinna
  17. Królowa Cieni

  

Maj!

PRZECZYTANE:

  1. Zmierzch nad Jagodowymi Polami
  2. Tyran
  3. Imperium Burz
  4. Księga Jesiennych Demonów
  5. Wyśnione życie
  6. Wolność Jaskółki
  7. Jak czytać nowoczesne budynki
  8. Decyzja, która zmieni wszystko
  9. Cała ja
  10. Przystań Nadziei
  11. Małżeńska Gra
  12. Zaginiona
  13. Przygody Sherlocka Holmesa
  14. Patrz jak tańczę
  15. Wieża Świtu
  16. Kobieca Moc
  17. Jak czytać zamki
  18. Achaja
  19. Coś do ukrycia
  20. Julka
  21. Kiedy Bóg Zasypia
  22. Twradziel
  23. Pieśni Dawnej Jonki
  24. W cieniu Gilotyny
  25. Liczone w latach
  26. Slammed
  27. Fallen Crest. Rodzina
  28. Point of Retreat
   


Jak pewnie ostatnio zauważyliście, przez chyba te 3 miesiące, kiedy poświęcałam czas przede wszystkim na naukę, nie było mnie na instagramie. Postanowiłam, więc nadrobić te zaległości i już pracuję nad nowymi pomysłami. Wbijajcie! Będzie mi bardzo miło! Królewskie Recenzje

 STATYSTYKI:

Liczba obserwatorów: 111
Liczba obserwatorów G+: 114
Liczba obserwatorów na IG: 383
Liczba polubień na FP: 87
Liczba wyświetleń: 35 788
Liczba komentarzy: 142
Liczba przeczytanych książek: 73
Liczba postów: 76





Ostatnio napisałam również do kilku wydawnictw, jednak nie udało mi się na razie nawiązać żadnej stałej współpracy. Zostałam jedynie przyjęta do grona blogerów wydawnictwa Czarna Owca i Wydawnictwa Albatros, jednak nie wiem czy realna współpraca dojdzie do skutku.

Aaaa. Zapomniałabym. Wspominałam już o tym w recenzji, ale chcę to dodać także tutaj. Napisałam Krótką notkę na okładce książki Liczone w latach. To jest dla mnie ogromny sukces. Zakładając bloga nie spodziewałam się, że tyle uda mi się osiągnąć. Niestety na zdjęciu nie widać prawie nic, ale książka już nie długo powinna do mnie trafić, więc wtedy zrobię Wam takie wyraźne i pochwalę się jeszcze raz w następnym stosiku.

  

5 komentarzy:

  1. Gratuluję świetnych wyników na maturach, pamiętaj, że jestem z ciebie dumna. <3 Wiele poświęciłaś. I jestem z nas dumna, że przetrwałyśmy polski ustny z tą komisją, chociaż był to koszmar. I.... tempo czytania masz zniewalające. Dalej nie wiem jak to robisz, ja czytam jak ślimak. :D I gratuluję twojej notki na okładce... to niesamowity sukces, zasługujesz na to, jestem dumna. Trzymaj tak dalej! :)
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki kochana! Ja też jestem z nas dumna z tego polskiego. To był jakiś cud. Twoje tempo jest podobne. Ale mam większą motywację, bo te książki leżą na półce i błagają mnie, żebym je czytała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku na maturze, trzymałam kciuki tak, jak obiecałam. Czytelniczo też świeptnie, super. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak Ty to robisz. Nawet gdybym całe dnie leżała z książkami przyklejonymi do dłoni, nie przeczytałabym tak wiele ;P Zapewne dlatego, że moje tempo czytania jest ślimacze ;P
    Trzymam kciuki za wyniki maturalne!
    Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń