niedziela, 3 czerwca 2018

Sekret Księcia

Tytuł: Sekret Księcia
Tytuł oryginału: Conquer me
Cykl: Royals (2)
Autor: Geneva Lee
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 376
Wydawnictwo: Kobiece



"-Nie jesteś moim sekretem, 
Claro- oznajmił. - Jesteś moim skarbem. Jedynym dobrym
 i pięknym światłem 
mojego życia."




Mówi się, że miłość może przezwyciężyć każde przeciwności, jednak rodziny królewskiej i oczekiwań wobec Aleksandra nie jest w stanie pokonać. Clara odeszła od swojego ukochanego księcia ze złamanym sercem, bo nie zgodziła się być jego tajemnicą, jednak książę nie zamierza poddać się bez walki.


"Nie mogę obiecać, że nie będę cierpieć, ale z bólu powstają piękne rzeczy." 

Clara nie potrafi poradzić sobie bez Aleksandra. Rzuca się w wir pracy, dużo biega i mało je. Przyjaciółka się o nią martwi. Clara unika rozmów zarówno z nią jak i z rodziną. Po dwóch miesiącach od rozstania dostaje listy od ciotki Belle, które przechowywały w tajemnicy przed dziewczyną. Nie chciały, by znów na ślepo poszła za księciem, który już raz ją zniszczył. Niebawem Aleksander znów stanie na jej drodze, a Clara będzie musiała postanowić co tym razem zrobić...

  
"Był zbudowany niczym bóg, ciało miał wyrzeźbione tak perfekcyjnie,że aż nieludzko, jednak blizny dowodziły tego, że był człowiekiem." 

Kochanka Księcia bardzo przypadła mi do gustu, jednak czasami coś mi w niej nie pasowało i czegoś mi brakowało. Trochę obawiałam się, że ta część będzie gorsza i trochę zwlekałam z czytaniem. Okazało się jednak, że moje obawy były niepotrzebne, bo Sekrety Księcia wręcz przerosły moje oczekiwania. Ta książka jest świetna! Tym razem Aleksander podbił moje serce swoim zachowaniem. Clara również w tym wydaniu podobała mi się bardziej niż wcześniej. Teraz stała się bardziej stanowcza i drapieżna, walczyła o swoje. Taką Clarę lubię. I Aleksandra, którego serce potrafi kochać, a on sam staje się politykiem, który wie jak trzeba wszystko rozegrać, by móc zapewnić sobie chociaż cień szczęścia.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Kobiece.

Moja ocena:
10/10   

5 komentarzy:

  1. Brzmi idealnie na wakacje!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmowczynią. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jeszcze, ale sama nie wiem czy chcę poznać tą serię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o tej serii i bardzo mnie zaciekawiła.

    Pozdrawiam.
    Kasia
    http://SimplyEverything.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie intryguje i chcę przeczytać, a twoja ocena dodatkowo zachęca :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń